Erilainen juhannus.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Yleensä suomalaiseen juhannukseen kuuluu ryyppäämistä, rokkia , rällästämistä ja räminää.

Vaan ei aina.

Vuoden 2004 juhannus jää yllekirjoittaneen kohdalla rauhallisehkoksi juhlaksi.

Kotiuduin hetki sitten sairaan tyttäreni (kts. Erilainen vappu) keralla juhannusyön kävelyltä. Tyttö halusi syöttää pihapiirin kaikki kissat juhannuksen kunniaksi. Kissojen ruokkimisen lomassa poimin muutaman tuoksuvan juhannusruusun kukan tuohon olohuoneen pöydälle... (Nyt menee jo liian hempeäksi...?) Kissaoperaation jälkeen grillasin tytön kanssa muutaman nakin ja sen jälkeen peittelin hänet nukkumaan yötöntä yötä.

Täytyy sanoa, että on todella hirmuinen kontrasti tämän, ja edellisten vuosien keskikesän juhlien välillä.

Edelleen täytyy sanoa, etten ole nytkään minään vesipoikana esiintynyt, mutta veikkaan promillelukemakseni alle 1...

No, kiskaisen tässä Jussin kunniaksi oikeen tukevan ryypyn ja painun nukkumaan !

Mut ennen sitä toivotan kaikille forumisteille TERVEYTTÄ JA TODELLA HYVÄÄ JUHANNUSTA !!!

Hyvää yötä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
No rauhallisesti oltiin täälläkin. Oma lapsi oli käymässä joten 3 kakkaraa, jotka näkevät suht harvoin toisiaan, touhusivat ja mekastivat.

Kohta mennään kylpylään uimaan:ahem:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Rauhallisin merkein täälläkin. Eka juhannus yli kymmeneen vuoteen kun olen kotona. Vaimo kipeänä ja poikakin oksensi viime yönä :( Toisaalta tämä rauhallinen fiilis kotosalla on hyvin rentouttavaa. Mukavaa vain olla kaikessa rauhassa koko perheen voimin :) Ei siis valittamista - eikä kännäämistä, vaikka jonkun olusen olen tänäänkin ottanut, samoin kuin yhden lasin kuohuviiniä. Ei vain ole enää vuosiin rällästäminen kiinnostanut, itse asiassa ei kymmeneen vuoteen. Olen siis vanha:eek:

Oikein hyvää ja rauhallista sekä onnellista juhannuksen jatkoa!

Paljon voimia myös pienelle potilaalle sekä hänen perheelleen!

Archie

Well-known member
Rauhallisesti kotioloissa mekin, tosin käytiin lasten ja paljon nuoremman pikkusiskon kanssa eläinpuistossa. Muutama olut ja mustasika ja tequila sunrise meni, mutta ihan iisisti..