Originally posted by Don Vito:
<STRONG>
Jasså - hyvin on näemmä oppi mennyt Tammisenkin poijan päähän kun on vähän aikaa ollut Vinttikomeron kauppakassia ruuvaamassa... Sen lauluja laulat jne.
IMHO S2K sais tunkee takaisin sinne AKK:n herrojen perssiiseen ja kääntää vielä poikittain ettei heti tuu takas. Jos (ja ilmeisesti kun) SS tän kauden jälkeen on historiaa, niin eipä enää tartte rata-autoilun puitteissa kilpailuja kiertää. Rallicrossinkin shtana pilaavat noilla S2K-mopoilla.... Toista se oli silloin kun Turska-Martin heitteli RS200:lla ja Mr.Downhill Pösöllä ja "pikkuluokassakin" oli RS500 Cossusierroja yms tosimiesten pelejä...
No Spetzial Tourenwagen voi Saksassa vielä hyvin ja voisihan sitä sitten kerran kesässä lähtee kattoon BelCareja...
</STRONG>
No en näe sitä kuskien vikana että Suomen radat on tehty noin 2l autoille enkä oikeastaan kattojärjestöjenkään vaan maan rahatilanteen yleensä.
Meillähän oli Keimola aikoinaan ja sekin loppui konkurssin eikä mihinkään muuhun vaikka legendoja kuullaan.
Mielestäni vaikka S2K autot ei ole ns. Mun Makuun niin kyllä kisat ovat olleet kovia ja sponsoritkin innostuneet...jopa niin että niistä voi olla hyötyä muillekkin jatkossa kuin S2K kuskeille only!
En vaan näe realistisena esim. SS luokan autoon saavan kunnon sponssia (hienointa tosin olis ajaa ilman tarroja ja omasta lompakosta) koko SS luokan olemassaolon aikana vaikka tuo luokka onkin Se Luokka silmissäni vain sääntöjen puitteissa kun näyttävyys maallikonkin silmissä puuttuu eli tiukat kisat.
Se mitä VIP ym. järjestelyihin tulee niin siinä mulla on omat ajatukset olleet jotka ovat olleet sitä että jokainen team saa itse järjestää omat vip- tilansa eikä pakoteta yhteisiin telttoihin....kuka esim haluaa olla VIP teltassa kun suosikki teami majailee satojen metrien päässä jossa olis tuttujakin?
Onhan tuokin osa ns "kilpailua" että kenen team on näyttävin ja hienoja varikkopilttuita on ilo kattella olkoon siellä sitten vaikka pilttuussa mäkiauto.
Mitä tulee noihin mainitsemiisi autoihin ja sarjoihin niin niissähän juuri korostuu tuo yhden auton per kausi ylivoimaisuus ja Tiukkia taisteluja ei synny minun tietääkseni kovin usein.
Säälihän tuo on Että Isot mosat ei Jyllää mutta onneksi siihen löytyy lääke omasta tallista tarvittaessa.
Mielestäni krittiikkisi on hieman turhaan syyllistynyt S2K kuskeihin ja luokkaan kun kohde on kuitenkin aivan joku muu.
-Vai etkö kaipaa S2K kuskeja esim SS luokkaan jotta voisit niistä tiedottaa