team manager
New member
- Liittynyt
- 18.6.2001
- Viestit
- 2
Kuulin vastikään tämän keskustelufoorumin olemassa olosta ja haluaisinkin nyt kiittää F1 automme ja teamimme kuljettajien saamasta palautteesta.
Ajoimme todellakin 24.5.2001 F1 autollamme Ahveniston moottoriradalla erikoisluvalla. Koska kyseessä oli pyhäpäivä, eikä ns. melupäivä, saimme luvan ajaa ainoastaa 2 kierrosta. Itse autoa ajaneena voin kertoa että hiukan harmitti kääntää auto takaisin varikolle, koska auton hiilikuitujarrut sekä renkaat alkoivat vasta lämmetä ajon jo päätyttyä. F1 automme, Scuderia Italia Dallara F191 Judd 3.5 V10, sopi alustaltaan ja välityksiltään yllättävän hyvin ahveniston mutkaisellekin radalle. Kovin lujaahan siellä en tosin päässyt ajamaan. Kemoran radalle olen kyllä ajanut uuden epävirallisen rataennätyksen ja siellä ajamani 180km/h keskituntinopeus osoittaa auton toimivan tuolla radalla kohtuullisesti. Dallaramme on ex. JJ Lehdon vara-auto Adelaiden osakilpailusta vuodelta -91, joten autossa on yhä JJ:n ko. katuradan kilpailu säädöt. Tarkoittaa maksimi siipiä, pehmeät jouset ja lyhyet välitykset (315km/h).
Olen esittänyt AKK:lle ehdotuksen mahdollisesta näytösajosta syyskuun 8.-9. ajettavan viimeisen Sport 2000 touri osakilpailun yhteydessä. Kuka F1:lla tuolloin ajaisi, julkistetaan myöhemmin.
Tommi Suvanto, P1 Motorsport
Ajoimme todellakin 24.5.2001 F1 autollamme Ahveniston moottoriradalla erikoisluvalla. Koska kyseessä oli pyhäpäivä, eikä ns. melupäivä, saimme luvan ajaa ainoastaa 2 kierrosta. Itse autoa ajaneena voin kertoa että hiukan harmitti kääntää auto takaisin varikolle, koska auton hiilikuitujarrut sekä renkaat alkoivat vasta lämmetä ajon jo päätyttyä. F1 automme, Scuderia Italia Dallara F191 Judd 3.5 V10, sopi alustaltaan ja välityksiltään yllättävän hyvin ahveniston mutkaisellekin radalle. Kovin lujaahan siellä en tosin päässyt ajamaan. Kemoran radalle olen kyllä ajanut uuden epävirallisen rataennätyksen ja siellä ajamani 180km/h keskituntinopeus osoittaa auton toimivan tuolla radalla kohtuullisesti. Dallaramme on ex. JJ Lehdon vara-auto Adelaiden osakilpailusta vuodelta -91, joten autossa on yhä JJ:n ko. katuradan kilpailu säädöt. Tarkoittaa maksimi siipiä, pehmeät jouset ja lyhyet välitykset (315km/h).
Olen esittänyt AKK:lle ehdotuksen mahdollisesta näytösajosta syyskuun 8.-9. ajettavan viimeisen Sport 2000 touri osakilpailun yhteydessä. Kuka F1:lla tuolloin ajaisi, julkistetaan myöhemmin.
Tommi Suvanto, P1 Motorsport