http://www.lias2013.fi/Jämillä oli viikonloppuna ilmailutapahtuma. Oletin että kuvat sieltä.
http://www.lias2013.fi/Jämillä oli viikonloppuna ilmailutapahtuma. Oletin että kuvat sieltä.
Sieltäkö se DC3 pörräsi ympäri Pirkanmaata viikonloppuna?Jämillä oli viikonloppuna ilmailutapahtuma. Oletin että kuvat sieltä.
Itseasiassa olen hiilikuitu dieetillä ja toiveissa olisi Cervelo.Mies, joka syö rautaa ja muija synnyttää Nishikejä.
Eiku Lappeenranta International Air Showsta on noi kuvat. Jämillä en ole jostain syystä käynyt koskaan, paitsi yhden läpilaskun tein 80-luvun lopulla.JPP on ollut Jämillä?
En muistanutkaan että JPP on myös lentäjä.Eiku Lappeenranta International Air Showsta on noi kuvat. Jämillä en ole jostain syystä käynyt koskaan, paitsi yhden läpilaskun tein 80-luvun lopulla.
Nii-in. Toukka kuvattu vanhan omakotialueen jalkakäytältä. Se on täydellinen paikka porvareiden rahalla istuttamien lehmusten ja tammien tuhoamiseen. Hyvä toukka! Niin!Häh hää! Cossus cossus.
Olin semmonen 195 senttinen, silmälasipäinen, harmaisiin maastokuvioituihin housuihin, mustaan t-paitaan (jossa joku epämääräinen valkoinen kuvio) ja mustaan nahkaliiviin pukeutunut heppu, jolla suurinpiirtein samanmittainen parta kuin Solar Apparatuksen hanuristilla (joka tosin tuossa tupakansavua sisältävässä kuvassa soittaa bassoa).Taisin nähdä JPP:n eilen.. Oli sama savuefekti mielessä, mut vaimo vei kameran.
Varmaan näkyi. Ei tarvitse selittää sen enempää mistään kamokuteista tai harmaasta. Kellekään.Olin semmonen 195 senttinen,
Hassu juttu, mutta ei tule mieleen moista kolossia. Ehkä näyt kaverinini kuvista. Itse olen sinua päätä lyhyempi silmälasipäinen keski-ikäinen pöljäke. Testasin äänittämistä Olympuksen LS-5:lla, ihan kohtalaisesti taltioi. Katsoin vain Riverdog Samsonin, poika ei malttanut olla pitempään. Riverdog olisi saanut ottaa rummut käyttöön aikaisemmin ja revitellä enemmän, muuten oikein hyvä.Olin semmonen 195 senttinen, silmälasipäinen, harmaisiin maastokuvioituihin housuihin, mustaan t-paitaan (jossa joku epämääräinen valkoinen kuvio) ja mustaan nahkaliiviin pukeutunut heppu, jolla suurinpiirtein samanmittainen parta kuin Solar Apparatuksen hanuristilla (joka tosin tuossa tupakansavua sisältävässä kuvassa soittaa bassoa).
Veikkaan että olet oikeassa.Katselin lääkärikirjasta vuodelta 1960 kuvia ja tuo näyttää samalta kuin neekerisankkeri, mutta kalussa.
Mutta vastaan: neekerisankkeri.
Hoito: Amputoidaan vasemman kiveksen juuresta koko sääri eli aika ylhäältä.