F3: Nakajan vakava ulosajo 2002

  • Viestiketjun aloittaja Ma
  • Aloituspäivämäärä

Ma

Arrogant Opportunist
Liittynyt
7.5.1999
Viestit
3606
Sijainti
UP, Michigan
Onko kellään tietoa miten kävi tälle japanilaiselle ajettuaan viime vuonna F1-kisaa edeltäneessä Japanin F3-kisassa volttien kautta ratavalliin ja lähes kuvaajan päälle. Tilanne jäi tuolloin minulta epäselväksi, eli halvaantuiko mies vai kävikö vielä pahemmin? Vai ajeleeko edelleen kuin entinen? :confused:
 

Mustaerkki

Well-known member
Liittynyt
18.9.2003
Viestit
325
Sijainti
Jumalan selän takaa
Niin, minuakin kiinnostaisi mitä tälle kaverille nykyään kuuluu vai kuuluuko enää mitään.

Näköjään mulla on videoklippikin vielä tallella tästä tapahtumasta. Tämä japsihan ajoi lusikkamutkassa (?) toisen auton perään ja teki sen jälkeen ainakin seitsemän volttia ilmassa, sitten pyyhkäisi suojakatoksen pois kuvaajan päältä ja heti tämän jälkeen törmäsi radan suojaverkkoon, jonka jälkeen laskeutui maahan.

Kävi kyllä käsittämätön munkki sillä kuvaajalla. Auto lensi ehkä puoli metriä miehestä ohi.
 

Miguel

beagle
Liittynyt
20.2.2003
Viestit
21803
Sijainti
West highland
Mustaerkki:

Kävi kyllä käsittämätön munkki sillä kuvaajalla. Auto lensi ehkä puoli metriä miehestä ohi.
Mielestäni olisi ollut käsittämättömän huonoa tuuria se, että kameramies kuolisi, mutta olen kyllä samaa mieltä. Pelottavan läheltä auto lensi. Mitäkän oli tapahtunut, jos katsomossa ei olisi ollut sillä kohdalla verkkoa. Rata-alueiden turvallisuutta ei voi koskaan liioitella.
 

CaPtEeNi

Pedro Picapiedra
Liittynyt
11.1.1999
Viestit
2266
Sijainti
Absurdia
Mua kiinnostais yleensä ottaen kuolonkolarit eri formula sarjoissa tai oikeammin videoclipit. Heittäkää toki linkkejä.
 

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Liittynyt
14.4.2000
Viestit
9186
Tuota kolaria on käsitelty silloin tällöin ulkomaisillakin keskustelufoorumeilla, ja sain sellaisen käsityksen, että ko. kuljettaja halvaantui onnettomuudessa. frown
 

Miguel

beagle
Liittynyt
20.2.2003
Viestit
21803
Sijainti
West highland
Eikös McNish ajanut samana päivänä perä edellä melkein samassa kohdassa ulos (vai olikos se ennen lusikkamutkaa). Jos Toyota olisi tullut keula edellä, olisi Alainista tullut jauhelihaa ...
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
ml:
Eikös McNish ajanut samana päivänä perä edellä melkein samassa kohdassa ulos (vai olikos se ennen lusikkamutkaa). Jos Toyota olisi tullut keula edellä, olisi Alainista tullut jauhelihaa ...
McNish meni ulos 130R-mutkassa eli siinä nopeassa vasurissa ennen radan lopun shikaaneita. Auto taisi ajautua hieman kanttarille ja siitä yhden korjausyrityksen jälkeen lähti sitten täysin käsistä. Pahalta kyllä näytti itse ulosajo ja pahaa oli jälkikin. frown
 
Ylös