Felipe Massa: "Olin surkea ilman luistonestoa"

JVR

Banned
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
2963
ONNEKSI OLKOON FELIPE MASSA UUDESTA MERKKIPAALUSTA! Ferrari historian musta lammas.
 

Vertti

Well-known member
Liittynyt
16.3.2008
Viestit
1533
Sijainti
Helsinki
Massa taitaa pitkästä aikaa olla ainoa kuski joka ei palkintopallille kauden aikana yltänyt jos tuuraajia ei lasketa.
 

Irwin

Well-known member
Liittynyt
13.7.1999
Viestit
4088
Massa taitaa pitkästä aikaa olla ainoa kuski joka ei palkintopallille kauden aikana yltänyt jos tuuraajia ei lasketa.
´92 Capelli ei yltänyt kertaakaan palkintopallille.

e: niin nimenomaan Ferrarilla
 

Irwin

Well-known member
Liittynyt
13.7.1999
Viestit
4088
Ei, mutta ei ajanutkaan koko kautta.
No, siinä oli varmaan syy-seuraus, ettei ajanut kauden kahta viimeistä kisaa. Mutta jo vaadit koko kauden ajamisen, niin sitten Didier Pironi ´81.
 

Vertti

Well-known member
Liittynyt
16.3.2008
Viestit
1533
Sijainti
Helsinki
Jos viimesestä palkintopallittomasta kaudesta on 30 vuotta, niin aika huonoksi voi Massa kautta kyllä luvalla haukkua. Ja ei, en niele mitään jousi päähän selityksiä. Auto ei sovi Felipen hanskaan ja renkaiden kanssa on varmasti suuria ongelmia. Viime kaudella niitä palkintopallisijoja tuli kuitenkin viisi.
 

Feretti

Well-known member
Liittynyt
3.7.2007
Viestit
678
Jos viimesestä palkintopallittomasta kaudesta on 30 vuotta, niin aika huonoksi voi Massa kautta kyllä luvalla haukkua. Ja ei, en niele mitään jousi päähän selityksiä. Auto ei sovi Felipen hanskaan ja renkaiden kanssa on varmasti suuria ongelmia. Viime kaudella niitä palkintopallisijoja tuli kuitenkin viisi.
Näimpä kun tallikaveri samalla ajaa 10 podium paikkaa...
 

Poistettu jäsen 5082

Guest
Sellanen mielikuva Felipestä jäi kyllä tänään mieleen kisaa katsoessa, että oli miehen viiminen kisa Ferrarilla. :dunno:
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18376
Sellanen mielikuva Felipestä jäi kyllä tänään mieleen kisaa katsoessa, että oli miehen viiminen kisa Ferrarilla. :dunno:
Kyllä luulen että Massa vielä sen ensi kauden ajaa Ferrrarilla ja se oli sitten siinä ellei jotain yllättävää parannusta nähdä. Toki itse haluaisin että Massa siirtyisi toiseen tiimiin.
 

Froilan Gonzales

Well-known member
Liittynyt
21.7.2008
Viestit
897
Kyllä uskon, että Massa aloittaa ensi kauden Ferrarilla. Muusta ei ole puhuttu, mutta on vaadittu näyttöjä. Jos niitä ei tule, paikka saattaa vaihtua jo muutaman kisan jälkeen. Jos olen oikeassa, tarjoan paukut itselleni.
 

Razor

Well-known member
Liittynyt
12.10.2008
Viestit
1230
Donitsit... Massan paras suoritus tällä kaudella. :D
 

JVR

Banned
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
2963
Vaikka elämä ei ole aina kohdellut Massaa silkkihansikkain, niin Ferrari on. Kimi sai hyvästä loppukaudestakin huolimatta kenkää, sillä välin kun Massa ottaa lepoa sairaalassa. Felipe-baby saa olla aika helvetin tyytyväinen, että saa jatkaa punaisissa tuollaisten näyttöjen jälkeen. Ei muuta ku muutaman viikon ryyppyputki auki nii voi nollailla kauden.
 
Ylös