First world problems

  • Viestiketjun aloittaja Makkonen
  • Aloituspäivämäärä

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Mikäköhän siinä on, että hillomunkkeissa olevaa reikää ei tulpata. Ei köyhäkään tykkää siitä, että hillot tippuu leukaa pitkin housuille tai vielä pahemmin koiran syötäväksi lattialle.

Niin, että REIJÄT PIILOON, LEIPURIT! :mad_old:
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Mikäköhän siinä on, että hillomunkkeissa olevaa reikää ei tulpata. Ei köyhäkään tykkää siitä, että hillot tippuu leukaa pitkin housuille tai vielä pahemmin koiran syötäväksi lattialle.

Niin, että REIJÄT PIILOON, LEIPURIT! :mad_old:
Koira vikkelänä ehtii nuolemaan hillot lattialta Nomia nopeammin.
 

Örfil

Guest
Reikä hillomunkissa on paineentasausta varten. Jos täyteen hillotettu munkki joutuu lämpimämpään tilaan, sen sisältö laajenee ja koska hillon lämpölaajenemiskerroin on isompi kuin taikinan, pitää munkissa olla paineentasausreikä.

Siitä voisi tietysti keskustella, miksi talvimunkeissakin se reikä on vaikka silloin sisälämpötilat harvoin kohoavat korkeiksi. Veikkaan että tuotantolinjan muutokset olisivat liian kalliit.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
No iske. Tai muuten mun on oma keksittävä joku nolon lattea munkki/nunna/luostari -vitsi.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Hei! Mun viestin jälkeen ei ole soveliasta heittää peräaukkotekstejä. Olen sen verran arvokas vanha herra, että peräaukko ja minä eivät kuulu samalle sivulle.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Oot niin lihava, että peräaukko on eri maakunnassa kuin napa ja nenä?
Ite oot. öööh...ääääyyyyyyyyhhhh :frown:

Jos olen maakunnan rajoilla, niin sitten tuo voi pitää paikkaansa. :dunno: Tästä ei itse asiassa ole Hämeen ja Uudenmaan rajoille pitkä matka.

HOTO! eIKU homo!
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Tekisi mieli laittaa tähän yks poliittinen vitsi liittyen Joneen. Mutta en taida kehtaa, ellei sitten burbbi anna poikkeuslupaa.

*odottaa burbin lupaa*
 
Ylös