Floodausketjun triumfanttinen paluu

  • Viestiketjun aloittaja AJ
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Liittynyt
12.4.2008
Viestit
5797
Sijainti
Kerava
Mentii Marjatan kans hengaa vessaa ku ei jaksettu mennä mihGä välkälle. "Hei rumat lehmät" kuulin kuinka Anu sanoi. Käännyin ja näin Anun ja Katjan. "Ootteks te muka ny niiQ bestoiHHH? xd vitu horatsut" sanoin ja annoin halveksuvan katseen ja jatkoin meikkaamist. Anu käveli mun ja Marjatan väliin "Oot sä vähä Markus muuttunu" Anu sanoi jäätävän pissinaurun saattelemana. "No onneks edes joku muuttuu, sä oot ollu aina ton näköne. Eli oot aina näyttäny lehmän karvaselta anusreiältä. Siitä taisit nimeski saada" sanoin ja käännyin taas meikkaamaan. Katja tuli mun taakse ja sano "Kuulkas siat. Te ette ikinä tuu olee mitää! Me pyöritetään tätä koulua" "Joo katokuHH pyöritättEH. VIttuh Mä omistAn nÄÄ vessAt ja te voitte itsE asiAs painuAhh vittuu" sanoin. Sillon Anu suuttu ja otti korkkarin ja löi sillä Marjattaa rintaan. Marjatan silikonit räjähti vessan lattialle ja mä oksensin. Marjatta lähti juoksee itkien kotii ja ku se oli ollu ylittämässä tietä rekka ajo sitä päi ja Marjatasta jäi vaan märkä läntti.
Marjatan kuolemasta oli kulunu 3 tuntia. Oltiin ruokalas. Tarjolla oli kumiperunoit ja kalapuikkoja jotka oli puristettu biojätteestä ja uppopaistettu. Otin vaan vettä koska se oliH cooliih. Sit kävelin samaan pöytää missä Katja ja Anu oli. "Hei vitu luuserit. Mahto olla kivaa tappaa mun bestAh" sanoin. "No niin oliki. Kuules vitun Riitta sun tarus alkaa olee ohi täs koulus ja kaikki vihaa sua nyt jo" Anu sano. "mm'm" Katja myönteli. "Kuulkaas horot, te tanssitte mun pillin mukaan tai muuteH tE tuuttE katUUUU niiiiin vituSti siis että vittu ette ikinä oo!" sanoin ja kaadoin tarjottimen niin että vedet lensi Katja naamaan ja sen meikit alko valuu ja sieltä paljastu ihan jäätävä FINNI! Katja löi mua bithcläpillä ja lähti itkee vessaa. Mä en vaivautunu tekee mitää joten mä vaan lähin tupakalle koulun taakse. Muute se päivä meni ihan normaalisti.
Ku pääsin koulusta kotiin huomasin että olin yksin. En sit tienny mitä olisin tehny, niin päätin ottaa kaikki vaatteet pois ja hyppiä ympäri taloo. Ku olin päässy keittiöö huomasin hedelmäkulhon jossa oli muutama appelsiini ja mandariini ja BANAANI! Tartuin hedelmästä ja tungin sitä pilluuni. Kun se oli sisällä tajusin että olisi pitänyt ottaa se banaani eikä sitä appelsiinia! Nyt olin siis appelsiini pillussa, alasti kotonani. Yhtäkkiä kuulin oven kolahduksen ja äänen "Moi! Onks täällä ketää?" kuulin et veli tuli kotii. Pysyin ihan hiiren hiljaa keittiön pöydällä jäykkänä, haarat leveellä ja appelsiini pilkottamassa pillusta. Sitten veli sano "........
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös