Formula 1 - 2012 - Silverstone: Kisan liveseuranta

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Kohtapuoliin alkaa.

Ja huomiona viime kisan tapahtumista:
-Liveseurannassa tulee välttää pelkkää kiroilua
-Keskustellaan kisasta, ei muista keskustelijoista
-Trollipoliisina toiminen ei ole suvaittavaa
--Trollipoliisius tarkoittaa siis sitä, että ilmoitetaan vittu mikä trolli sääkin oot, tämän voi hoitaa Report Posteilla ja yksityisviestein
-Perseraiskaustermi on edelleenkin kielletty
-Liveseuranta päättyy kun ruutulippu heiluu
--Vaikka kisan jälkilöylyt-topikkia ei olisikaan avattu, tulee kielenkäytön siistiytyä liveseurantatopikissakin.

CCMK

Well-known member
Kyllä isi.:D

Ja vakavasti puhuen toivottavasti sää vain suosii kuljettajia. Mielenkiintoinen kilpailu on kyllä tulossa. Sateella Hamilton, Schumacher tai kuka tahansa voi yllättää. Alonso kuitenkin vaikuttaa nyt vahvimmalta nimeltä näin ennakkoon.

Skenejeesus

Viihdekäyttäjä
Sijainti
Maranello
Kohtapuoliin alkaa.

Ja huomiona viime kisan tapahtumista:
-Liveseurannassa tulee välttää pelkkää kiroilua
-Keskustellaan kisasta, ei muista keskustelijoista
-Trollipoliisina toiminen ei ole suvaittavaa
--Trollipoliisius tarkoittaa siis sitä, että ilmoitetaan vittu mikä trolli sääkin oot, tämän voi hoitaa Report Posteilla ja yksityisviestein
-Perseraiskaustermi on edelleenkin kielletty
-Liveseuranta päättyy kun ruutulippu heiluu
--Vaikka kisan jälkilöylyt-topikkia ei olisikaan avattu, tulee kielenkäytön siistiytyä liveseurantatopikissakin.
Voisko saada vapaalle toisen keskustelun jos ei osaa keskustella "oikein"?

Miikhail

Well-known member
Schumi voisi näyttää taitonsa sadekelillä ja kurvailla ylivoimaiseen voittoon. :alppu:

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
SC veikkaus multa. Kolme kertaa nähdään SC radalla. Radan reunat ovat niin märät, että vaikka olisi kuiva rata, niin ei tarvita kuin pieni lipsahdus, niin seinässä ollaan ja kovaa. Plus Silverstonen marshallit ovat mun silmään näyttäneet idiooteilta tilanteissa tänä vkoloppuna.

Floppi

Well-known member
Vähän pelottaa sekopää Maldonado. Sama vaara kuten viime kisassakin että Kimi herrasmiehenä joutuu antamaan nulikalle tilaa ekassa kurvissa menettäen itse pelinsä siinä. Whitmarsh kehoitti Hamiltoniakin suhtautumaan Maldonadoon hieman eri tavalla kuin muihin kilpailijoihin kolarin tiimellyksessä.

Sinällään harmillista, että yhden hullun takia joka ei kunnioita vastustajia nimeksikään saa ylipäätään luvan ajaa F1:ssä.

Montoyaakin arvostan tämän miehen rinnalla. http://www.youtube.com/watch?v=7oYjCBooeDI&feature=related

Viimeksi muokattu:

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Vähän pelottaa sekopää Maldonado. Sama vaara kuten viime kisassakin että Kimi herrasmiehenä joutuu antamaan nulikalle tilaa ekassa kurvissa menettäen itse pelinsä siinä. Whitmarsh kehoitti Hamiltoniakin suhtautumaan Maldonadoon hieman eri tavalla kuin muihin kilpailijoihin kolarin tiimellyksessä.

Sinällään harmillista, että yhden hullun takia joka ei kunnioita vastustajia nimeksikään saa ylipäätään luvan ajaa F1:ssä.

Montoyaakin arvostan tämän miehen rinnalla. http://www.youtube.com/watch?v=7oYjCBooeDI&feature=related
Mä luulen että Frank on ripittänyt Maldoa olemaan varovaisempi. Harmi vaan, että kaveri ei välttämättä kuuntele.

Lobosaurus

Jopefani
Sijainti
Suamesa
Vähän pelottaa sekopää Maldonado. Sama vaara kuten viime kisassakin että Kimi herrasmiehenä joutuu antamaan nulikalle tilaa ekassa kurvissa menettäen itse pelinsä siinä. ]
Kimi pelimiehenä päästää Maldonadon ohitsensa torpedoimaan McLarenin pois pisteitä viemästä.

sammyosammy

Senior Citizen
Sijainti
Out Of Bounds
Veikkaan, että mielenkiintoinen kisa tulossa. Ainoa varsinainen toive olisi startti ruudukosta, ei SC:n takaa. Nythän tuo näyttäisi toteutuvan...

Ensimmäinen kisa HD:na, sain vihdoin päivitettyä kaapeliboksin nykyaikaan :thumbup:

Dev

Well-known member
Onhan tuo Saari - Salo kaksikko huomattavasti mukavampaa kuunneltavaa kuin Saari - Mustakiikari.

Alkais jo. Jaksa odottaa.

Moss

melkein mestari
Veikkaan, että mielenkiintoinen kisa tulossa. Ainoa varsinainen toive olisi startti ruudukosta, ei SC:n takaa. Nythän tuo näyttäisi toteutuvan...
Kimi voi hävitä startissa parittomista ruuduista lähteville. :(

Status
Ei avoinna uusille viesteille.