Törni
Well-known member
Alonso kärkeen. Sauberit ovat kieltämättä hyvässä iskussa.Sauberit vaikuttavat aikojen perusteella emmakkosuosikilta. Mutta Kimikin on tuntumassa ja taistelee voitosta.
Alonso kärkeen. Sauberit ovat kieltämättä hyvässä iskussa.Sauberit vaikuttavat aikojen perusteella emmakkosuosikilta. Mutta Kimikin on tuntumassa ja taistelee voitosta.
Katoppa vaa ni et malta pysyy pois tv:n äärestäAika hyvinhän Lotus Kimin käsissä kulkee näin session lopussa. Mä jätän siitä huolimatta aika-ajot katsomatta, jos se tois paremman tuloksen kuin aiempina viikonloppuina
Nyt löytyy jo vähäsen valoa tunnelin päässä. Vähän siipeä pois niin saadaan keskisektori samalle sektorille muiden kanssa ja lisää vauhtia ensimmäiselle sektorille.Aika hyvinhän Lotus Kimin käsissä kulkee näin session lopussa. Mä jätän siitä huolimatta aika-ajot katsomatta, jos se tois paremman tuloksen kuin aiempina viikonloppuina
F1-auton säätäminen on monimutkaista puuhaa. Siiven vähetäminen saattaa generoida ongelmia muihin säätöihin. Lotuksellahan oli pieniä ongelmia säätöjen kanssa.....Lotuksella liikaa siipeä. Kisassa ongelmissa jos noilla ajaa
sillä DDRS: ässällä olis tilanne saattanut korjaantua. Hitto kun piti sataa eilen.Lotuksella liikaa siipeä. Kisassa ongelmissa jos noilla ajaa
Mä olin kuulevinani että sanoi "we don't learn anything" tms. Tulkitsin niin että sillä hetkellä olevilla säädöillä ei kannata radalla pyöriä lainkaan ja siksi tuli sisään jotta saadaan säätöjä edes sinnepäin.Räikkönen ottaa roolia tallissa. "We haven't learnt anything" :thumbup:
Toki jo pelkästään senkin takia, että kierros on pitempi. Mutta myös koska downforce on erityisen tärkeää keskisektorilla (jolla yksistään tuli takkiin 1,5 sek.).Peräpään tallien ero keskikastiin näköjään vain korostuu tällä radalla, Sennan (17.) ja Heikin (18.) välillä 2,3 sekunnin ero.
kunhan suuria virheitä ei tule niin Kimi on paalulla. Alonso veti ihan limiitillä ja meinasi vetää vikalla sektori ulos.Eiköhän siellä ollut vain joku hitaampi tiellä 1. mutkassa, Kimi ottaa paalun 0,892 sekunnin erolla seuraavaan. :alppu:
Toivottavasti siellä joku suomea osaava lukee foorumia, niin ei se voitto kaadu tähän. :nope:Lotuksella liikaa siipeä. Kisassa ongelmissa jos noilla ajaa
Kyllä kyllä, ja varsinkin huomenna pitää tallin seurata silmä kovana foorumilta tulevia taktiikkapäätöksiä.Toivottavasti siellä joku suomea osaava lukee foorumia, niin ei se voitto kaadu tähän. :nope: