Formula 1 - 2017 - Kiinan GP - Ennakko ja Harjoitukset

• Viestiketjun aloittaja burb
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

hila

A-sijan Tuntija
Sijainti
Maalla
Siis johan on ...
Ferrarit on nopein 4-5 kympän turvin. Huom Farrarien ajat ajettu käytetyllä SS renkalla ja Mersujen ajat on ajettu uusilla. Hämis on ilmeisesti töpännyt nopealla kierroksellaan, vikalla sektorilla joten yritys on ainakin ollut kova.
Joten nyt näyttää Ferrarien kannalta aika hyvältä.
Toki harjoitukset on vasta ajettu ei sen enempää...

Jv

Well-known member
Vettelin ajo näyttää kyllä todella varmalta, varmasti löytyy vielä kiristämisen varaa, kulkee kuin kiskoilla. Sensiaan Räikösellä pientä hakemista, näyttää että ei oo ihan 100% sinut auton säätöjen kanssa. Haluaisin kyllä niin nähdä Räikkösen paalulla. Vauhdin puolesta siihen on kaikki eväät.
Aika ero kahden kärkitallin ja muun joukon välillä näyttää kyllä todella isolta, toivottavasti tasaantuun kauden aikana.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Mistä tämä sun usko Hondaan kumpuaa? V10 Kausilla tehottomin moottori, kuten myös V8 aikaan ja sama jatkuu V6:ten kanssa. Historia ei tue Hondan nousua.
Rahasta. Siitä se kumpuaa. Viime kaudella jopa sillä Size Zero-konseptilla päästiin lähelle Renaultin tehoja. Nyt kun päästään käyttämään tehokkaammin 'apulaitteita', niin tehoerokin pienenee. Ongelma on ollut epäluotettavuus ja sen takia ei voimayksikköä voida edes käyttää kunnolla.

En mä nyt muista historiasta, että Honda olisi ollut V10 tai V8 aikoina mitenkään erityisen huono.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Siis johan on ...
Ferrarit on nopein 4-5 kympän turvin. Huom Farrarien ajat ajettu käytetyllä SS renkalla ja Mersujen ajat on ajettu uusilla. Hämis on ilmeisesti töpännyt nopealla kierroksellaan, vikalla sektorilla joten yritys on ainakin ollut kova.
Jaahas, Sebi hoiti pehmeiden testaamisen ja Kimi ajoi koko ajan supersofteilla. Hämis tosiaan tössi neulansilmän täysin ja menetti sen puoli sekuntia siinä.

Bottas ajoi Mersun pehmeiden testauksen. Hämis veti koko ajan supersofteilla.

Jv

Well-known member
Näin pienimuotoisena mclaren fanina, tuo Mclarenin räpiköinti on kyllä todella tuskallista katsottavaa. Käy jopa Alonsoa sääliksi. Toivottavasti saavat tuon moottorikonsepti pelaamaan 100%:sti. Ja Hondalla olis vielä jotain uusia juttuja, jotta tuota tehovajetta saatas korjattua. Mulla ainakin meinaa usko loppua tuota Mclaren-Honda ydistelmää kohtaan.

Jacobus

Well-known member
Siis johan on ...
Minusta myös Ferrarien parhaat ajat on ajettu uusilla supersofteilla, seurasin F1-applikaatiosta harjoituksia tv:n ohella.

Vähemmän yllättäen harjoituksista puuttuivat suuren osan aikaa jälleen grafiikat ja ajanottoa ei nähty ollenkaan. Jokohan FOM saisi grafiikkansa jo aika-ajoihin mennessä toimimaan? No, onhan tässä kautta jäljellä...

Jv

Well-known member
Mikä siinä on että nuissa Fomin grafiikoissa on niin paljon ongelmia. Vois kuvitella että ei oo mikään ylitsepääsemätön ongelma.

hila

A-sijan Tuntija
Sijainti
Maalla
Minusta myös Ferrarien parhaat ajat on ajettu uusilla supersofteilla, seurasin F1-applikaatiosta harjoituksia tv:n ohella.

Vähemmän yllättäen harjoituksista puuttuivat suuren osan aikaa jälleen grafiikat ja ajanottoa ei nähty ollenkaan. Jokohan FOM saisi grafiikkansa jo aika-ajoihin mennessä toimimaan? No, onhan tässä kautta jäljellä...
F1 apss on myös mulla käytössä ja se myös näyttää että Ferrarien vikat vedot olis ollut käytetyllä.
Ajan-otto pelas mulla hyvin kun PC:ltä seurasin Crome selaimella.

Jacobus

Well-known member
F1 apss on myös mulla käytössä ja se myös näyttää että Ferrarien vikat vedot olis ollut käytetyllä.
Ajan-otto pelas mulla hyvin kun PC:ltä seurasin Crome selaimella.
Jaa, ehkä katsoin sitten väärin live-tilanteessa.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.