FORMULA 1 GRAND PRIX DE MONACO 2017
Monte Carlo
Kisa alkaa kello 1500
Kisan tiedot :
http://www.fia.com/events/fia-formula-one-world-championship/season-2017/eventtiming-information-22
https://www.formula1.com/en/championship/races/2017/Monaco.html
Monacon kisoista on monta kertaa tullut perässäajotapahtuma. No tälläkin kertaa niin saa käydä jos Kimi vaan saa lähdössä ykköspaikan.
Toki kisan jännitys ei lopu siihen vaan sitten se vasta alkaa.
Jos vielä Valterikin sais pidettyä loistavan aika-ajosuorituksen jälkeen edes oman paikkansa maaliin saakka niin sekin olis loistava tulos. Varsinkin sen jälkee mitä Mersu räpisteli harjoituksissa.
No kisa jännitystä tuo tietty lisää turva-auto tapahtumat. Kuten harjoitukset ja jopa AA osoitti että kolareita on luvassa tälläkin kertaa, kenties jopa useita.
Mahtoiko rengaspaineiden muutos auttaa Ferraria ja taas hivenen häiritä Mersua ?
Barcelonassa paineet oli 22.5 psi etu ja 20.0 psi taka. (1.55/1,38 bar)
Monacossa paineet on 17.0 psi etu ja 16.5 psi taka. (1.17/1,14 bar)
Paineiden pudotus kun on aika suuri.
Pirellin tunnelmat kisaan :
http://news.pirelli.com/global/en-ww/monaco-2017-qualifying
Alustava lähtöjärjestys :
Jäljellä olevat renkaat :
Monte Carlo
Kisa alkaa kello 1500
Kisan tiedot :
http://www.fia.com/events/fia-formula-one-world-championship/season-2017/eventtiming-information-22
https://www.formula1.com/en/championship/races/2017/Monaco.html
Monacon kisoista on monta kertaa tullut perässäajotapahtuma. No tälläkin kertaa niin saa käydä jos Kimi vaan saa lähdössä ykköspaikan.
Toki kisan jännitys ei lopu siihen vaan sitten se vasta alkaa.
Jos vielä Valterikin sais pidettyä loistavan aika-ajosuorituksen jälkeen edes oman paikkansa maaliin saakka niin sekin olis loistava tulos. Varsinkin sen jälkee mitä Mersu räpisteli harjoituksissa.
No kisa jännitystä tuo tietty lisää turva-auto tapahtumat. Kuten harjoitukset ja jopa AA osoitti että kolareita on luvassa tälläkin kertaa, kenties jopa useita.
Mahtoiko rengaspaineiden muutos auttaa Ferraria ja taas hivenen häiritä Mersua ?
Barcelonassa paineet oli 22.5 psi etu ja 20.0 psi taka. (1.55/1,38 bar)
Monacossa paineet on 17.0 psi etu ja 16.5 psi taka. (1.17/1,14 bar)
Paineiden pudotus kun on aika suuri.
Pirellin tunnelmat kisaan :
http://news.pirelli.com/global/en-ww/monaco-2017-qualifying
Alustava lähtöjärjestys :
Jäljellä olevat renkaat :
Viimeksi muokannut moderaattori: