Formula 1 - Korea - Kisan liveseuranta

VilleH

Banned
Liittynyt
24.6.2010
Viestit
2087
Sijainti
Kuopio
Homohyppy on vahvojen huhujen mukaan pääsemässä Unescon maailmanperintöluetteloon mukaan lähivuosina.
 

Teoderik

Banned
Liittynyt
14.12.2008
Viestit
1032
Miten se Petrov Sumi Alonso -hässäkkä oikein meni?
Petrov ohitti Lonsoa DRS:n avulla ja missasi jarrutuksen kolmosmutkaan tullessaan. Jarrutuksesta huolehti lopulta Schumi olemalla edessä. Lonso missasi myös jarrunsa, mutta ajoi vain mutkan pitkäksi osumatta keneenkään.
 

Teoderik

Banned
Liittynyt
14.12.2008
Viestit
1032
Heikki todisti että ainakin yksi näistä kolmesta häntäpään talleista ansaitsee paikkansa mukana sirkuksessa.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18207
Miten se Petrov Sumi Alonso -hässäkkä oikein meni?
Petrov veti kiimassa Alonsosta ohi "kakkossuoralla". Ajatus kulki jotenki näin: "Jumalauta, mä oon raketti, nyt kulkee!! Mitäs noi 200, 150 ja 100 laput oikein on?? Ai vittu tässähän oli mutka!! VITTUUU, kohta kolisee. Kappas, Sumi edessä. Otetaan suurimmat vauhdit pois Mersulla."

Team radioon: "Michael turned in on me, pit this lap. Shitfuck."
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Petrov ohitti Lonsoa DRS:n avulla ja missasi jarrutuksen kolmosmutkaan tullessaan. Jarrutuksesta huolehti lopulta Schumi olemalla edessä. Lonso missasi myös jarrunsa, mutta ajoi vain mutkan pitkäksi osumatta keneenkään.
Ahaa. Thanks.
 

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
Petrov veti kiimassa Alonsosta ohi "kakkossuoralla". Ajatus kulki jotenki näin: "Jumalauta, mä oon raketti, nyt kulkee!! Mitäs noi 200, 150 ja 100 laput oikein on?? Ai vittu tässähän oli mutka!! VITTUUU, kohta kolisee. Kappas, Sumi edessä. Otetaan suurimmat vauhdit pois Mersulla."

Team radioon: "Michael turned in on me, pit this lap. Shitfuck."
:D:D:D:alppu:
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Homohyppy on vahvojen huhujen mukaan pääsemässä Unescon maailmanperintöluetteloon mukaan lähivuosina.
Kattelin noita kriteereitä. Kulttuuripuolelle vois olla saumaa.

Kohteen tulee:

I – edustaa ainutlaatuista taiteellista saavutusta,
*Kiistatta toteutuu

III – olla ainutlaatuinen tai ainakin poikkeuksellinen todistusarvo nykyisestä tai jo kadonneesta kulttuurista,
*Sumin menestys on kadonnutta kulttuuria

V – olla erinomainen esimerkki vähintään yhdelle kulttuurille ominaisesta perinteisestä asumuksesta, maan- tai merenkäytöstä, tai vuorovaikutuksesta ympäristön kanssa,
*Vuorovaikutus ympäristön kanssa toteutuu aiheutetun mielipahan ja pahoinvoinnin kautta

VI – liittyä tapahtumiin, perinteisiin, ideoihin, uskomuksiin tai taiteellisiin ja kirjallisiin teoksiin, joilla on yleismaailmallista merkitystä,
*Uskomus Sumin ylivertaisuudesta levisi kuin rutto keskiajalla

VII – sisältää poikkeuksellisia luonnonilmiöitä tai olla esimerkki harvinaislaatuisesta luonnonkauneudesta
*Poikkeuksellisyyspykälä täyttyy helposti
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Se toteutetaan uusinta teknologiaa käyttäen. Siihen kadun pintaan tulee sellainen 107 neliösenttimetriä suuri alue, joka lähettää alueelle astuvan henkilön selkäytimeen sähköimpulssin. Sähköimpulssi saa henkilön suorittamaan homohypyn.

Kyseessä on siis Unescolle uusi aluevaltaus, jossa kokijalle annetaan interaktiivinen mahdollisuus itse elää tuo kulttuurisesti merkittävä hetki.
 
Ylös