Astraali
Well-known member
-
Viimeksi muokattu:
1. Carlo VAN DAM NED Tom's 2.11,846 T
2. Keisuke KUNIMOTO JPN Tom's 0,193 T
3. Edoardo MORTARA ITA Signature Plus 0,198 V
4. Roberto STREIT BRA Raikkonen-Robertson Racing 0,215 M
5. Sam BIRD GBR Manor Motorsport 0,142 M
6. Roberto MERHI ESP Hitech Racing 0,523 M
7. Renger van der ZANDE NED Prema Powerteam 0,556 M
8. Oliver TURVEY GBR Carlin Motorsport 0,558 M
9. Jaime ALGUERSUARI ESP Carlin Motorsport 0,566 M
10. James JAKES GBR ART Grand Prix 0,577 M
11. Brendon HARTLEY NZL Carlin Motorsport 0,727 M
12. Stefano COLETTI MON Prema Powerteam 0,989 M
13. Max CHILTON GBR Hitech Racing 1,023 M
14. Mika MAKI FIN Signature Plus 1,096 V
15. Marcus ERICSSON SWE Carlin Motorsport 1,142 M
16. Kazuya OSHIMA JPN Manor Motorsport 1,264 M
17. Jules BIANCHI FRA ART Grand Prix 1,278 M
18. Kei COZZOLINO ITA Now Motor Sports 1,658 T
19. Walter GRUBMULLER AUT Hitech Racing 1,864 M
20. CHENG Cong Fu CHN Signature Plus 1,931 V
21. Daniel CAMPOS-HULL ESP HBR Motorsport 2,479 M
22. James WINSLOW GBR Ombra Racing 2,553 H
23. Jon LANCASTER GBR Manor Motorsport 2,774 M
24. Basil SHAABAN LEB HBR Motorsport 3,566 M
25. Koki SAGA JPN Le Beausset Motorsports 4,123 T
26. Atte MUSTONEN FIN Raikkonen-Robertson Racing 4,183 M
27. Laurens VANTHOOR BEL RC Motorsport 4,618 V *
28. Michael HO MAC Raikkonen-Robertson Racing 6,659 M *
29. Nicola de MARCO ITA RC Motorsport 6,822 V *
30. Massaki MATSUSHITA JPN PTRS by Ombra 6,213 H *
No eipä ole Mustosen vauhti kovin mairittelevaa. Mäki sentää ihan kelvosti, ottaen huomioon vähäisen harjoitusajan (jäi vähiin tosin omasta syystään?).Otto Hokkanen sanoi:T=Toyota, M=Mercedes, V=Volkswagen, H=Honda; Kaikilla Dallara F308
* Paras aika ensimmäisestä aika-ajosta
Matsushita pudotettiin viimeiseen ruutuun, koska ei pysähtynyt punnitukseen torstain aika-ajossa
Mäki rysäytti seinään ensimmäisissä harkoissa ja sen takia jäi väliin myös torstain aika-ajot.Mäki sentää ihan kelvosti, ottaen huomioon vähäisen harjoitusajan (jäi vähiin tosin omasta syystään?).
Totta, esim. kolarien avulla voi nousta hyvin, mutta muutoin ohituspaikat jopa nyky F3silla Macaussa on kai aika tiukassa. Suosituimpana luonnollisesti "pääsuoran" matkalla ja lähinnä ekaan tiukkaan mutkaan(Statue Corner) tultaessa.Onhan se 14/30 ihan hyvä lähtöruutu, paremmalla puoliskolla lähtöruudusta ainakin. Ohan tuosta mahdollisuudet vaikka mihin, jos onnistuu välttämään ikävyyksiä.