Formula veikkaus?

Juube

New member
Moro,

Haluaisin vähän kysellä jos teiltä löytyisi tietoa miksi Maikkarin tallipäällikkökisa lopetettiin?
Ja onko jotain muuta vastaavaa sivustoa missä pystyisi leikkimielestä veikkaamista suorittamaan?

Löysin netistä sellaisen suomalaisen sivuston kuin www.f1veikkaukset.com
Tämä näytti ihan asianmukaiselta sivustolta ja liittyminenkään ei maksa mitään.
Onko kenelläkään kokemuksia tästä sivusta tai onko jotain muita vastaavia sivuja mihin voisi rekisteröityä?

WebSlave

Trackman
Moro,

Haluaisin vähän kysellä jos teiltä löytyisi tietoa miksi Maikkarin tallipäällikkökisa lopetettiin?
Ja onko jotain muuta vastaavaa sivustoa missä pystyisi leikkimielestä veikkaamista suorittamaan?

Löysin netistä sellaisen suomalaisen sivuston kuin www.f1veikkaukset.com
Tämä näytti ihan asianmukaiselta sivustolta ja liittyminenkään ei maksa mitään.
Onko kenelläkään kokemuksia tästä sivusta tai onko jotain muita vastaavia sivuja mihin voisi rekisteröityä?
Tallipäällikkökisan tilalle tuli se ajopeli. Tämän oletan syyksi.

Eipä näytä Ilta-Sanomillakaan olevan tänä vuonna F1-pörssiä. Itse olen pelannut tuolla: Fantasy-F1.net (eikä maksa mitään). Monimutkaisempia managerointipelejäkin löytyy, niistä muut voivat kertoa lisää.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Palkintojahan tästä eli tämän foorumin omasta veikkausosiosta ei toki voita, mutta ihan rentoa ajanvietettä kuitenkin.

Vice

Reality bites
Palkintojahan tästä eli tämän foorumin omasta veikkausosiosta ei toki voita, mutta ihan rentoa ajanvietettä kuitenkin.
Vaikka onhan siellä jotain lahjakortteja, pienoismalleja ja... kalsareita ollut välillä tarjolla.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Vaikka onhan siellä jotain lahjakortteja, pienoismalleja ja... kalsareita ollut välillä tarjolla.
Ai, on mennyt minulta ohi kun en ainakaan tänä vuonna ole vielä omia veikkauksia sisään laittanut. Mutta hienoa, jos palkintojakin on nykyisin tarjolla :)

WebSlave

Trackman
Jep. Muistona 72:n perinteisen voi... kakkossijasta minulla on hieno radio-ohjattava mursu-Williamsin pienoismalli. :thumbup: