Formula yhden televisioinnin taso

Taneli

Well-known member
Liittynyt
9.12.2007
Viestit
579
Paitsi että jos satuit toikkia lukemaan, niin Böönin porukka ei tässä kisassa ohjauksesta vastannut. Että näin.
Negatiiviset formuloihin liittyvät tunteet henkilöityvät minulla turhan usein Bernieen..
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
vaihtuuko ohjaaja aina kisan mukaan? näin ainakin ennen oli. Olisi hyvä jos aina olisi sama ohjaaja vähän niinkuin Mailander Safety Carissa.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Eikös Bernie puhunut vähän aikaa sitten, että HD-kuva tulisi ensi kaudeksi jo joihinkin kisoihin? Vai miten se meni...
Bernie: HD tulee "luultavasti" 2011. Mutta jos tulee, niin eiköhän se sitten tulee kaikkiin FOMin televisioimiin kisoihin. Monacosta ja Japanista en sitten tiedä.
Oli miten oli, niin hänestä se ei ole kiinni. Vuosi sitten sanoi jo haastattelussa, että HD-kuva tulee heti kun sille on tarpeeksi kysyntää.
Berniestä on kiinni milloin HD:tä aletaan tarjota, ja se tietysti välillisesti on kiinni kysynnästä. Se tuleeko sitä Suomessa tarjolle on sitten kiinni Maikkarista ja sen välittäjistä. Antenniverkkoon ei varmasti tule, kun ei ole vielä tekniikka valmis.
 

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6699
Sijainti
Täällähä mä
Ite oon miettiny tässä että pitäskö hankkii maxi vai jatkaa bbc lähtetysten katsomista. Tuntuu et nykyään aivan sama mitä katsoo nii siinä ei kuitenkaan näytetä niitä mielenkiintoisimpia kysymyksiä , saatika puhuta siitä mistä kamerakuva kertoo. Ja vielä vähemmän puhutaan siitä miksi joku keskeytti tai puhuta asioiden taustoja. Okei bbceen laatu on parempaa kun maikkarilla , mutta . karkeesti. bbc katsot ekaa viittä autoa junassa , maikkari , katsot kovalaisen hienoa suoritusta yheksäntenätoista . 5- 15 väli olis kivaa seurata PUOLUEETTOMANA kun siellä jopa VOI tapahtuu jotakin
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Ite oon miettiny tässä että pitäskö hankkii maxi vai jatkaa bbc lähtetysten katsomista. Tuntuu et nykyään aivan sama mitä katsoo nii siinä ei kuitenkaan näytetä niitä mielenkiintoisimpia kysymyksiä , saatika puhuta siitä mistä kamerakuva kertoo. Ja vielä vähemmän puhutaan siitä miksi joku keskeytti tai puhuta asioiden taustoja. Okei bbceen laatu on parempaa kun maikkarilla , mutta . karkeesti. bbc katsot ekaa viittä autoa junassa , maikkari , katsot kovalaisen hienoa suoritusta yheksäntenätoista . 5- 15 väli olis kivaa seurata PUOLUEETTOMANA kun siellä jopa VOI tapahtuu jotakin
:doubtful: Samaa kuvaahan niissä molemmissa näytetään.

vaihtuuko ohjaaja aina kisan mukaan? näin ainakin ennen oli. Olisi hyvä jos aina olisi sama ohjaaja vähän niinkuin Mailander Safety Carissa.
Monacoa ja Japania lukuunottamatta sama firma hoitaa ohjauksen, eli todennäköisesti
 

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6699
Sijainti
Täällähä mä
:doubtful: Samaa kuvaahan niissä molemmissa näytetään.



Monacoa ja Japania lukuunottamatta sama firma hoitaa ohjauksen, eli todennäköisesti
aih no siinä tapauksessa olen joko kuvitellut väärin johtuen erinäisistä selostajien kommenteista kuvan ohjauksesta tai (ärsyyntynyt selostukseen)
 

arzipuppy

Well-known member
Liittynyt
18.2.2004
Viestit
1460
Sijainti
Helsinki
Suurin kehitys mitä ykkösissä katsojan kannalta on tapahtunut on mielestäni juuri parantuneissa lähetyksissä. Ei tarvi mennä kuin kymmenen vuotta taaksepäin niin suurin osa kisoista oli sitä, että näytettiin paria kärkiautoa koko kisa. Muita autoja ei nähnyt kuin kierroksella ohitettaessa.
Tämä on kyllä aivan totta. Mun mielestä nykyään ollaan paljon reaktiokykyisempiä. Kyllähän se joskus puudutti se Mika Häkkinen - Michael Schumacher -seuranta. Tai Michael Schumacher. Ja silloinkin kriittisimmillä hetkillä kaikki jännät jutut näytetään uusintana tai mainostauoilla.

Sitä vaan että... kovasti kaipailis noiden grafiikoiden olevan suurempia. Että siihen ruutuun ei pitäisi kerralla tunkea kaikkea. Vaikka se jo nyt tuntuu hyvin jaetulta informaatiotulvalta niin hitto, eihän niistä saa aina mitään selvää. Falonsot ja Svettelit näkyvät hyvin sekä hieno keltainen hämylippu silloin tällöin. Myös kierrosmittari tuo mukavaa pelimeininkiä.

Mutta siis oikeesti, mulla on ihan kohtalaisen valtava televisio. Entäs ne, joilla on oikeasti sellainen opiskelijakoon pikkuteevee. Eihän siitä voi oikeasti nähdä yhtään mitään.

Edit: ilmeisesti tuolla oli joku puhunut samasta asiasta. Lisäisin vielä, että isojakin televisioita saattavat tihrustaa jotkut, joilla on vähän huonompi näkö. Eli sen informaation voisi jakaa vielä paremmin, tai karsia jotakin.
 
Viimeksi muokattu:

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Joskus vuosia sitten perustin läheltä liippaavan toikin että elämme nyt kulta-aikoja tai jotain sellaista. Liittyen juuri siihen että nykypäivän televisiointi on ihan jotain muuta kuin ennen, ja katsoneena nauhalta jokusenkin vanhan kisan niin aika kultaa muistot monessakin hyväksi tai paremmaksi väitetyssä asiassa. Onhan siellä historiassa hienoja kisoja mutta kyllä niitä löytyy viimeiseltä viideltä vuodeltakin. Ja ihan helvetin paljon hienommin kuvattuna.
 
Ylös