ForumGPL - kesäsarja div 1, 3. osakilpailu, Snetterton (18.6.)

  • Viestiketjun aloittaja abc
  • Aloituspäivämäärä

NS

Well-known member
Liittynyt
26.2.2002
Viestit
505
Sijainti
Esmoo
Äh, mulla on nyt todellinen ongelma... ( :rolleyes: ) Jätkät ennusteli veikkausthreadissa sellasia aikoja paaluksi, että alkaa arveluttaa mun sunnuntaina kuupperilla tekemien ensitestien hyöty... Kokeilin fersulla 10 kiekkaa ja olin tasan sekunnin nopeempi. Ajattelin silti, että kuupperilla voisin päästä varmemmin maaliin. Mites toi tallisoppari-/lisenssipolitiikka toimii? Mahtuuko vielä yks kuupperi mukaan? Tulisinko mieluummin kilpailukykyisemmällä ferrarilla? Mitä tehdä? doubtful
 

Ken Lie

Well-known member
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
183
Sijainti
Lahti
NS:
Äh, mulla on nyt todellinen ongelma... ( :rolleyes: ) Jätkät ennusteli veikkausthreadissa sellasia aikoja paaluksi, että alkaa arveluttaa mun sunnuntaina kuupperilla tekemien ensitestien hyöty... Kokeilin fersulla 10 kiekkaa ja olin tasan sekunnin nopeempi. Ajattelin silti, että kuupperilla voisin päästä varmemmin maaliin. Mites toi tallisoppari-/lisenssipolitiikka toimii? Mahtuuko vielä yks kuupperi mukaan? Tulisinko mieluummin kilpailukykyisemmällä ferrarilla? Mitä tehdä? doubtful
Juu tuu vaa Cuupalla ni ollaa Cooper Team Roadblock Racing, se on kiva laskee aina suorilla kuinka monta lentää ohi... wink
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
NS:
Äh, mulla on nyt todellinen ongelma... ( :rolleyes: ) Jätkät ennusteli veikkausthreadissa sellasia aikoja paaluksi, että alkaa arveluttaa mun sunnuntaina kuupperilla tekemien ensitestien hyöty... Kokeilin fersulla 10 kiekkaa ja olin tasan sekunnin nopeempi. Ajattelin silti, että kuupperilla voisin päästä varmemmin maaliin. Mites toi tallisoppari-/lisenssipolitiikka toimii? Mahtuuko vielä yks kuupperi mukaan? Tulisinko mieluummin kilpailukykyisemmällä ferrarilla? Mitä tehdä? doubtful
Mä ajan Ferrarilla, Pekpoy Eaglella, KenLie Cooperilla, muista en tiedä. Vapaa autovalinta - eli tule sillä millä tulet :)
eiköhän sieltä löydy kaasuttelijaa moneen vauhtiin, ainakin toivottavasti.
 

NS

Well-known member
Liittynyt
26.2.2002
Viestit
505
Sijainti
Esmoo
Joo. No mä harjottelin cooperilla, ku ajattelin, että jengi ei oo sillai ajanu noita 3rd party -ratoja. Että tulis parempaa kisaa. Noi aika-arviot oli sitten sen verta kovia, että aloin epäröimään. Mutta helvetti, mun kisat nyt taitaa joka tapauksessa ratketa lähinnä sillä maaliinpääsyllä... :) So, Cooper it is. Kisailua toivoen,
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
NS:
Joo. No mä harjottelin cooperilla, ku ajattelin, että jengi ei oo sillai ajanu noita 3rd party -ratoja. Että tulis parempaa kisaa. Noi aika-arviot oli sitten sen verta kovia, että aloin epäröimään. Mutta helvetti, mun kisat nyt taitaa joka tapauksessa ratketa lähinnä sillä maaliinpääsyllä... :) So, Cooper it is. Kisailua toivoen,
Joo lisäradat vedetään pienellä treenillä. ajoin eilen 10 kiekkaa ja aika oli 1:25,7. reilu sekunti ois tarkoitus ottaa vielä pois jos vaikka treenais toiset 10 kiekkaa ennen aika-ajoja. Replay analysator ja Wilken replayt on mainioita lisäratojen opettelussa.
 

McRäkä

Banned
Liittynyt
14.12.2001
Viestit
2070
Eipä hätiä mitiä. On mullakin vielä 1:26 rikkomatta ja vieläpä Lotarilla. Joten viimeiseksi jäämisestä ei ole pelkoa :D
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
No eipä suju tällä kaudella mikään. Aika-ajot meni ihan hyvin ja nousin startissa toiseksi, kunnes noin 3. kierroksella pamautin moottorin.

Sitä se teettää, kun treenaa none damagella. Ferrarilla en ollut kai koskaan aiemmin ajanut realisticilla, joten en tiennyt kuinka aikaisin kannattaa vaihtaa isommalle. Ois voinut pamahtaa aika-ajoissa... :)

no, oma moka

<small>[ 18-06-2002, 22:11: Message edited by: VJR ]</small>
 

rWest

Slow Member
Liittynyt
25.1.2002
Viestit
125
S*tana etten paremmin sano. Ekalta kiekalta kaikki näyttää loistavalta, ajan kiinni edessä olevan 3-4 auton rykelmän ja sitten kuuluu riks, raks ja poks. Saan huomata olevani takaperin radalla ja takerengas on poissa... Keskellä rataa ollessani El Toro ilmesty hetkeksi päälle ja tuhosi auton. Että tämmöset, "verkkoyhteydet" tällä kertaa...

-West
 

Arcanum

Jonkin kakkosnikki
Liittynyt
2.8.2001
Viestit
577
Sijainti
Hämeenlinna
Hiiuli hei, huolta nyt ei. Kisaan lähdettiin ilman treeniä ja sen kyllä huomasi. 1:26.66 aija ja 7 ruutu.

Kisassa sitten Liez leikki panssarivaunua Cooperillaan ja päätti ohittaa yrittämällä autoni lävitse, tai sitten yksinkertaisesti jarrutin liian aikaisin. Penka kutsui ja nurmikkokin tuli leikattua samalla. Pääsin sen jälkeen hyvään rytmiin, mutta keskittyminen herpaantui puhelimen soidessa ja unohdin jarruttaa edessä olleeseen mutkaan. Valliin mentiin ja vauhdilla.

<small>[ 18-06-2002, 22:20: Message edited by: Arcanum ]</small>
 

Sammypiru

Isä
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
4765
Sijainti
f1racing.net
PRACTICE:
Track: Snett67 Tue Jun 18 21:41:07 2002

PRACTICE TIMES

Pos No Driver Team Nat Time Diff Laps
1 8 Marko Viitanen Cooper FIN 1m24.147s 17
2 3 Pekka Pöyhönen Eagle FIN 1m24.164s 00.017s 19
3 16 Ville Rahja Ferrari FIN 1m24.475s 00.328s 14
4 17 Niko Stenberg Cooper FIN 1m24.842s 00.695s 19
5 14 Aku Pietikainen Brabham FIN 1m24.904s 00.757s 18
6 18 Mc Raka Lotus FIN 1m26.086s 01.939s 10
7 15 Hannu Etupaltta Ferrari FIN 1m26.658s 02.511s 11
8 4 Sammy The Bridge Lotus FIN 1m26.817s 02.670s 18
9 10 Risto Westman Lotus FIN 1m27.608s 03.461s 5
10 9 Marko Toropainen Lotus FIN 1m28.160s 04.013s 19
11 11 Hannu Etupaltta Brabham FIN No time No time 0
12 2 Hannu Etupaltta Eagle FIN No time No time 0

All times are official
Generated with GPL Replay Analyser

RACE:

This replay file does not contain practice data.

Track: Snett67 Tue Jun 18 22:15:06 2002

RACE RESULTS (After 24 laps)

Pos No Driver Team Nat Laps Race Time Diff
1 3 Pekka Pöyhönen Eagle FIN 24 34m10.678s
2 8 Marko Viitanen Cooper FIN 24 34m20.353s 09.675s
3 14 Aku Pietikainen Brabham FIN 24 34m37.521s 26.843s
4 17 Niko Stenberg Cooper FIN 24 35m00.239s 49.561s
5 18 Mc Raka Lotus FIN 5 7m36.463s 19 lap(s)
6 15 Hannu Etupaltta Ferrari FIN 4 6m16.211s 20 lap(s)
7 9 Marko Toropainen Lotus FIN 3 4m39.615s 21 lap(s)
8 16 Ville Rahja Ferrari FIN 2 2m58.518s 22 lap(s)
9 4 Sammy The Bridge Lotus FIN 0 0m00.000s 24 lap(s)
10 10 Risto Westman Lotus FIN 0 0m00.000s 24 lap(s)
11 11 Hannu Etupaltta Brabham FIN 0 DidNotStart 24 lap(s)
12 2 Hannu Etupaltta Eagle FIN 0 DidNotStart 24 lap(s)

Race results are unofficial
(Replay might have been saved before end of race)

RACE FASTEST LAPS

Pos Driver Time Lap
1 Marko Viitanen 1m24.082s 21
2 Aku Pietikainen 1m24.509s 16
3 Pekka Pöyhönen 1m24.543s 20
4 Niko Stenberg 1m25.660s 10
5 Mc Raka 1m26.303s 4
6 Ville Rahja 1m26.805s 2
7 Hannu Etupaltta 1m27.021s 4
8 Marko Toropainen 1m28.712s 2
9 Hannu Etupaltta No time
10 Hannu Etupaltta No time
11 Risto Westman No time
12 Sammy The Bridge No time

LEADERS

Driver Laps
Pekka Pöyhönen 1-24

Number of lead changes: 0
Number of leaders: 1

LAPS LED

Driver Laps led
Pekka Pöyhönen 24

Replay doesn't contain practice info - skipping "Highest Climber" table

ON TRACK LAPS

Driver Laps/Total Percent
Pekka Pöyhönen (23/24) 95.83
Niko Stenberg (17/24) 70.83
Aku Pietikainen (17/24) 70.83
Marko Viitanen (16/24) 66.67
Mc Raka (4/5) 80.00
Ville Rahja (2/2) 100.00
Marko Toropainen (1/3) 33.33
Hannu Etupaltta (1/4) 25.00

RACE LAPTIME CONSISTENCY
(first lap excluded)

Driver Avg Deviation Std Deviation Avg Laptime Laps
Ville Rahja 0.000 0.000 1m26.805s 2
Pekka Pöyhönen 0.369 0.448 1m25.222s 24
Marko Viitanen 0.593 0.774 1m25.016s 24
Hannu Etupaltta 0.962 1.123 1m28.464s 4
Aku Pietikainen 1.101 2.249 1m25.827s 24
Niko Stenberg 1.532 2.595 1m27.161s 24
Marko Toropainen 1.611 1.611 1m30.323s 3
Mc Raka 4.087 4.775 1m29.809s 5

All times are unofficial
(Replay might have been saved before end of race)

Generated with GPL Replay Analyser

Track: Snett67 Tue Jun 18 22:15:06 2002

Driver: Sammy The Bridge - Lotus

No practice laps

No race laps

Driver: Ville Rahja - Ferrari

No practice laps

Race laps
Lap 0: 36.205s
Lap 1: 1m30.920s
Lap 2: 1m26.805s

Driver: Hannu Etupaltta - Ferrari

No practice laps

Race laps
Lap 0: 38.874s
Lap 1: 1m47.355s [Off the track]
Lap 2: 1m29.760s [Off the track]
Lap 3: 1m28.613s [Off the track]
Lap 4: 1m27.021s

Driver: Niko Stenberg - Cooper

No practice laps

Race laps
Lap 0: 36.446s
Lap 1: 1m34.491s [Off the track]
Lap 2: 1m27.251s
Lap 3: 1m26.816s
Lap 4: 1m26.538s
Lap 5: 1m26.264s
Lap 6: 1m26.149s [Off the track]
Lap 7: 1m25.955s
Lap 8: 1m25.718s
Lap 9: 1m25.742s
Lap 10: 1m25.660s
Lap 11: 1m33.541s
Lap 12: 1m26.002s
Lap 13: 1m25.776s
Lap 14: 1m26.772s
Lap 15: 1m25.961s
Lap 16: 1m26.128s
Lap 17: 1m26.666s
Lap 18: 1m27.295s [Off the track]
Lap 19: 1m26.658s [Off the track]
Lap 20: 1m26.175s
Lap 21: 1m26.260s [Off the track]
Lap 22: 1m26.038s
Lap 23: 1m28.566s [Off the track]
Lap 24: 1m36.783s [Off the track]

Driver: Marko Toropainen - Lotus

No practice laps

Race laps
Lap 0: 37.989s
Lap 1: 1m36.391s [Off the track]
Lap 2: 1m28.712s [Off the track]
Lap 3: 1m31.935s

Driver: Pekka Pöyhönen - Eagle

No practice laps

Race laps
Lap 0: 35.412s
Lap 1: 1m30.551s
Lap 2: 1m25.880s
Lap 3: 1m25.443s
Lap 4: 1m25.243s
Lap 5: 1m25.954s
Lap 6: 1m26.175s
Lap 7: 1m24.844s
Lap 8: 1m24.980s
Lap 9: 1m25.669s
Lap 10: 1m25.169s
Lap 11: 1m25.092s
Lap 12: 1m25.080s
Lap 13: 1m25.313s
Lap 14: 1m25.017s
Lap 15: 1m25.196s
Lap 16: 1m24.724s
Lap 17: 1m25.817s
Lap 18: 1m25.591s
Lap 19: 1m24.942s
Lap 20: 1m24.543s
Lap 21: 1m24.823s
Lap 22: 1m24.678s
Lap 23: 1m25.399s [Off the track]
Lap 24: 1m24.555s

Driver: Aku Pietikainen - Brabham

No practice laps

Race laps
Lap 0: 36.617s
Lap 1: 1m42.282s [Off the track]
Lap 2: 1m26.185s
Lap 3: 1m26.192s
Lap 4: 1m25.364s
Lap 5: 1m25.241s
Lap 6: 1m24.917s
Lap 7: 1m25.275s [Off the track]
Lap 8: 1m25.025s
Lap 9: 1m25.548s
Lap 10: 1m25.195s
Lap 11: 1m25.619s [Off the track]
Lap 12: 1m26.207s
Lap 13: 1m26.945s [Off the track]
Lap 14: 1m24.915s
Lap 15: 1m24.732s
Lap 16: 1m24.509s
Lap 17: 1m36.013s
Lap 18: 1m26.096s [Off the track]
Lap 19: 1m25.224s
Lap 20: 1m24.661s [Off the track]
Lap 21: 1m25.121s
Lap 22: 1m24.991s
Lap 23: 1m24.988s [Off the track]
Lap 24: 1m25.071s

Driver: Marko Viitanen - Cooper

No practice laps

Race laps
Lap 0: 35.543s
Lap 1: 1m44.845s [Off the track]
Lap 2: 1m26.889s
Lap 3: 1m25.411s [Off the track]
Lap 4: 1m24.863s
Lap 5: 1m26.354s
Lap 6: 1m25.245s [Off the track]
Lap 7: 1m24.964s [Off the track]
Lap 8: 1m24.907s
Lap 9: 1m25.034s [Off the track]
Lap 10: 1m24.440s
Lap 11: 1m25.061s
Lap 12: 1m25.821s
Lap 13: 1m26.733s [Off the track]
Lap 14: 1m24.559s
Lap 15: 1m24.506s
Lap 16: 1m24.235s
Lap 17: 1m24.188s [Off the track]
Lap 18: 1m24.240s
Lap 19: 1m24.753s [Off the track]
Lap 20: 1m24.526s
Lap 21: 1m24.082s
Lap 22: 1m25.429s
Lap 23: 1m24.871s
Lap 24: 1m24.266s

Driver: Hannu Etupaltta - Eagle

No practice laps

No race laps

Driver: Hannu Etupaltta - Brabham

No practice laps

No race laps

Driver: Mc Raka - Lotus

No practice laps

Race laps
Lap 0: 37.140s
Lap 1: 1m35.498s
Lap 2: 1m28.235s
Lap 3: 1m26.714s
Lap 4: 1m26.303s
Lap 5: 1m37.985s [Off the track]

Driver: Risto Westman - Lotus

No practice laps

No race laps

Generated with GPL Replay Analyser

Track: Snett67 Tue Jun 18 22:15:06 2002

LAP BY LAP RACE REPORT

Start of the race:
Hannu Etupaltta fails to make the start.
Hannu Etupaltta fails to make the start.

Lap 3:
Hannu Etupaltta overtakes Ville Rahja.
Hannu Etupaltta is in position 7 at the end of the lap.
Marko Toropainen overtakes Ville Rahja.
Marko Toropainen is in position 6 at the end of the lap.
Marko Viitanen overtakes Marko Toropainen.
Marko Viitanen overtakes Ville Rahja.
Marko Viitanen is in position 5 at the end of the lap.
Aku Pietikainen overtakes Marko Toropainen.
Aku Pietikainen overtakes Ville Rahja.
Aku Pietikainen is in position 4 at the end of the lap.
Mc Raka overtakes Ville Rahja.
Mc Raka is in position 3 at the end of the lap.
Niko Stenberg overtakes Ville Rahja.
Niko Stenberg is in position 2 at the end of the lap.
Ville Rahja retires the Ferrari.

Lap 4:
Hannu Etupaltta overtakes Marko Toropainen.
Hannu Etupaltta is in position 6 at the end of the lap.
Marko Toropainen retires the Lotus.

Lap 5:
Marko Viitanen overtakes Mc Raka.
Marko Viitanen is in position 4 at the end of the lap.
Aku Pietikainen overtakes Mc Raka.
Aku Pietikainen is in position 3 at the end of the lap.
Hannu Etupaltta retires the Ferrari.

Lap 6:
Mc Raka retires the Lotus.

Lap 11:
Marko Viitanen overtakes Niko Stenberg.
Marko Viitanen is in position 3 at the end of the lap.
Aku Pietikainen overtakes Niko Stenberg.
Aku Pietikainen is in position 2 at the end of the lap.

Lap 12:
Marko Viitanen overtakes Aku Pietikainen.
Marko Viitanen is in position 2 at the end of the lap.

Lap 21:
What would become the fastest lap of the race is set by Marko Viitanen.
The time is an impressive 1m24.082s.

End of the race:
Pekka Pöyhönen wins the race 09.675s ahead of Marko Viitanen.
Last of the podium finishers was Aku Pietikainen,
finishing 26.843s behind the winner.

Finishing order and last lap info is unofficial
(Replay might have been saved before end of race)

Generated with GPL Replay Analyser
 

PekPoy

oik. yo.
Liittynyt
11.2.2001
Viestit
8173
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Treenauksetta lähdettiin kisaamaan, ja aika-ajojen alussa vauhti oli kaukana hyvästä. Sain kuitenkin puristettua pari hyvää kiekkaa, joista parempi toi kakkosruudun sadasosan erolla paalulle Cooperilla ajaneeseen Ken Liehen.

Startissa ajattelin ottaa varman päälle, ettei moottori kosahda heti kättelyssä. Ajattelin, että edes Ken Lie ei voi Cooperilla ottaa hirmuista kanuunastarttia. Ei ottanutkaan, ja pääsin startissa kärkeen. Ikävä kyllä Ken Lie sai alussa autosta kylkeensä ja tippui reilusti taaksepäin. VJR oli parin kierroksen ajan aika lähellä, mutta ilmeisesti moottoririkko katkaisi VJR:n kisan. Sain sitten ajella kohtuullisen rauhassa varmistellen, sillä ero kasvoi taaksepäin mukavasti (mikä selittyy varmasti sillä että minulla oli Eagle ja takana ajaneella N1kolla Cooper).

Kisan puolenvälin jälkeen kun kakkospaikalla oli vieraillut useampikin kuski, varikkotaulu näyttikin yhtäkkiä kakkoseksi Ken Lietä. Ero oli kuitenkin toistakymmentä sekuntia, joten jatkoin kohtuullisen rauhallista puurtamista. Ero kuitenkin alkoi supistua, välillä jopa 2sek/kierros, joten pakko oli lopussa vielä hiukan nostaa vauhtia. Eroa jäi vajaat 10 sekuntia, mikä riitti voittoon, tosin ylivoimaisella autolla. :(

Ensi kisassa en varmaankaan aja enää Eaglella. idea
 

NS

Well-known member
Liittynyt
26.2.2002
Viestit
505
Sijainti
Esmoo
Joo, tosson mun replay, jos joku haluu siitä katella. Paljon siitä ei nää, mutta mun säätämisen kylläkin, ja tulokset. jepu.zip

Itsehän olen aika-ajoon todella tyytyväinen, enkka tipahti taas puol sekkaa. Lähdössä ois kone sammunu, jos ois voinu. Jäin sitte jonkun lotarin jalkoihin, joka kaiketi väisti ja poistui (en siis ole vielä itse katsonut replayta...). Kuitenkin edessäkin kilkkailtiin ja nousin kolmanneksi. Sitten parin kiekan päästä näin edessä leimauksen ja VJR meni sivuun. Muutaman kierroksen olin kakkosena, mutta kun Räkä poistui takaa, tilalle tuli Pietikäinen ja otti melkeen kaks sekkaa varvilla kiinni. Ohitustilanne tuli äkkiä ja sisälsi tavan mukaan häröilyä; odotin liikettä sisälle ja naama peileissä taas jarrutin turhankin varovasti. Matelin sisämutkassa ja Pietikäinen ei onneksi osunut väistäessään ulkopuolelle. Edelleen silmät tapillaan peileihin katoin, että menikö Aku paaleihin asti ja kun menin kaasulle lähti kuuppa lapasista, vaikka se nyt ei kovin helposti ees sudi... :) Siinä meni sitten niin Pietikäinen ku Keninkin onnekkaasti ohi, ku mä valssasin kuupperin kanssa. Onneks ei kenenkään kisa jääny siihen. No, yritín sitte pitää vaan rytmiä yllä, jos vaikka Aku tekis virheen, mutta en osannu. Virhe sieltä tulikin, mutta mä olin jo melkeen 10 sekan päässä sillon, eikä tullu paikkaa. Sitte brabham poistu taas nopsasti horisonttiin ja tyydyin tuomaan autoa maaliin. Ku vika kiekka alko ajattelin tehä vielä oman nopeimman (90% kierrosrajan ollessa siis varmasti täynnä) ja se kierros oli sitte tietty se hitain... :) Hyvää sladia toki, mutta liikaa...
No, maaliinpääsy oli mulle pikkuvoitto ja oli tossa lupaus hyvästä kisasta, mutta mä vaan jäin jalkoihin. Peki otti voiton tokan kerran putkeen ja taitaa olla aika vireessä. Onnea!
Spahan turhia toiveita elättelemättä. :rolleyes:
 

Ken Lie

Well-known member
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
183
Sijainti
Lahti
Tulin, näin, enkä voittanut, mutta olipahan kivaa kisaa Akun kanssa. On se kiva että tuupataan alussa sinne hännille niin pääsee oikein kisaa ajamaan wink
Sijalta 7 sijalle 2 oli päivän työ ja siihen olen ihan tyytyväinen ja kuka väitti ettei GPL:ssä pysty ohittamaan?

Aika-ajoissa ylivoimainen paaluaika selkeällä 0.01 erolla Pekiin. Arcanum vähän kyllä pääsi yllättämään, luulin että edessä on VJR ferrulla ja Arcin poikkeuksellisen aikainen jarrutus viimeseen mutkaan aiheutti peräänajon, vaikka jarrutin selkeästi normaalia aiemmin, no onneks kukaan ei kuollut/sori kuitenkin ja siitä se nousujohde sitten alkoi. Saas nähä jaksaako sitä Spassa pyöriä, BRM/Spa-aika suorastaan huutaa parannusta, mutta motivaation puute huutaa jotakuinkin yhtä lujaa... kahtellaan :cool:
 

Marko

Well-known member
Liittynyt
15.11.2001
Viestit
241
Sijainti
Helsinki
Aika-ajo päin mäntyä, ei ainuttakaan puhdasta kierrosta ja ja tunti ennen kisaa ajetusta enkastakin jäätiin 3 sekkaa ja viimeinen lähtöruutu odotti. :rolleyes: Lotuksen luistonesto testit ovat tuottaneet tulosta ja sain nytkin tykki startin ja olin T1:ssä 4:tenä, :D mutta vedin liikaa oikealle, nurmikon leikkaus kutsui(pitkää se olikin) :D ja Niko pääsi kuittaamaan T1 jälkeisellä suoralla, samalla T2 lähetyminen meni nurmikon leikkauksesta johtuen hieman pieleen ja Etupaltta kuittas, maksoin velat Etupaltalle takasuoran jarrutuksessa ja olin jälleen 5:des kisassa.

Tämän jälkeen yleistä pientä sähläämistä ja Ken ja Pietikäinen pääsi ohi, kunnes huomasin että nurmikko on leikkaamatta T1:ssä vasemmalta puolelta, päättäväisenä ryhdyin heti hommiin ja leikkasin nurmikkoa liiankin innokkaasti ja radalle tulo meni pitkäksi, törmäsin paaliaitaan ja leikkuu-urakka loppui siihen! :eek:

<small>[ 19-06-2002, 09:00: Message edited by: Marko ]</small>
 
Ylös