Fyysisen olotilan tuntemukset ja lääkkeet

Bukko

Voorumisti
Pidän kovana suorituksena.
Se oli kuntoon nähden maksimisuoritus, vähän hiipui lopussa, mutta tuskalla väänsin maaliin. Mutta aina löytyy kovempia ja neljän tunnin päällekin saa pitää hyvää tahtia jos maaliin jaksaa.

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Tuli miesflunssa. Kysyin tyttäreltä, kannattaako vaihtaa sukupuolta, kun tällainen olo? Ei kuulemma kannata, sillä sitten tulee kaikki muut vaivat. 🤷‍♂️

Bukko

Voorumisti
39h palautumisaikaa jäljellä Garminin mukaan vielä eilisestä lenkistä. Vähän on väsyneet jalat mutta happirikas olo, ei muita oireita.

Bukko

Voorumisti
Minulla ortostaattinen syke on normaalisti 30, kovan lenkin jälkeen 40. Viihdyn paremmin makuuasennossa kuin pystyssä.

Bukko

Voorumisti
Tullut viime aikoina heräiltyä yöllä. Sitten aamulla nukkuu loppuun. Garminin unidatat kärsii tuosta enemmän kuin minä itse.

Bukko

Voorumisti
Kaksi päivää tehokasta juoksuharjoittelua takana ja ortostaattinen syke 46.

Bukko

Voorumisti
Tuntuu, kuin tehokas juoksuharjoittelu olisi buustannut testosteronitasojani.

BudLightJaguar

Well-known member
Sijainti
Salo
Maha tuntuu hapottomalta, en ole käynyt isolla hädällä tänään ollenkaan ja eilenkin taisi olla haamuversio.

Juon kyllä vettä enemmän kuin tarpeeksi. Kuituja en ole varsinaisesti laskenut, pitää varmaan nappailla muutama kuivattu luumu jos ei helpota.

Toki jos sekään ei auta, niin varmaan pari Guinnessia, Siipiweikot mango habanero -kastike viimeistään saa suolen seinät kiiltämään.