Fyysisen olotilan tuntemukset ja lääkkeet

BudLightJaguar

Well-known member
Liittynyt
30.1.2012
Viestit
4402
Sijainti
Salo
Varasin influenssarokotuksen ajan uudelleen, kun olo nyt oli jonkun verran parantunut aamulla. Toisaalta ärsyttävää, kun immuniteetti on sen verran hyvä ettei kovin helpolla sairastu ja rehellisenä ihmisenä on kovin korkea kynnys jättää menemättä, kun on nenätestit negaa ja lämpökin 35-alkuinen.
 

BudLightJaguar

Well-known member
Liittynyt
30.1.2012
Viestit
4402
Sijainti
Salo
Vaimo sai eilen nenätestissä kaksi viivaa ja on petipotilaana. Itsellä ei mitään, testiä en ole tehnyt. Torstaina kyllä oli ruoka jotenkin mautonta, mutta nyt on olo normaali.
 

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Liittynyt
11.3.2020
Viestit
4634
Vaimo sai eilen nenätestissä kaksi viivaa ja on petipotilaana. Itsellä ei mitään, testiä en ole tehnyt. Torstaina kyllä oli ruoka jotenkin mautonta, mutta nyt on olo normaali.
Mulla tuli kolmantena päivänä oireista vasta positiivinen. Ja molemmilla kerroilla vittumaiset jälkitaudit.
 

Bukko

Voorumisti
Liittynyt
26.3.2019
Viestit
2675
Itse olin ennen joulua kaksi päivää samassa asunnossa koronaoireisten kanssa, enkä saanut tartuntaa vieläkään. Siitä kuukausi taaksepäin olin tunnin samassa huoneessa koronaoireisen kanssa, eikä tartuntaa. Molemmilla kerroilla kurkkua vähän kutitteli, mutta säästyin taudilta.
 

Saunatakki

Walk a Crooked Mile
Liittynyt
3.8.2014
Viestit
2184
Kuumetta 38,5. Edellisestä sairastumisesta - koronasta - vajaa kolme kuukautta aikaa. En muista milloin viimeksi näin usein olisin kipeänä ollut.
 

Bukko

Voorumisti
Liittynyt
26.3.2019
Viestit
2675
Heräämisen jälkeen seisontasyke oli alle 70. Sitten join kahvia ja alle 90. Taitaa olla mun kahvin kittaus tullut tiensä päähän kun näin herkkää on 😔
 

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Liittynyt
11.3.2020
Viestit
4634
Heräämisen jälkeen seisontasyke oli alle 70. Sitten join kahvia ja alle 90. Taitaa olla mun kahvin kittaus tullut tiensä päähän kun näin herkkää on 😔
Kaffee auttais noissa sun maratoonihommissa, kun tehostaa rasvanpolttoa suorituksen aikana.
Muiden ksantiinijohdosten tavoin kofeiini kiihottaa keskushermostoa, ja pienten annosten vaikutus ilmenee aivokuorella. Kofeiini piristää, lisää valppautta ja huomiokykyä, vahvistaa lihasten suorituskykyä, poistaa väsymyksen tunnetta ja kiihottaa lämmön kehitystä.
Omia stressikäyriä herätessä.
Stressi.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Ylös