Gordon Kirby-pitkästyttävä toimittaja

  • Viestiketjun aloittaja pmv
  • Aloituspäivämäärä

pmv

Well-known member
Liittynyt
22.8.2000
Viestit
5787
Sijainti
Perä-Pohjola
En tiedä, oletteko yrittäneet lukea näitä Gordon Kirbyn juttuja cart.com sivuilta. Mies on melkoisen kova asiantuntija USA:n formuloiden, varsinkin CART:n saralla. Kirby tekee myös Autosportin CART-rapotit(tai ainakin joskus ammoin teki).

Ongelma vaan on, etten ikinä jaksa lukea juttuja kunnolla loppuun. Hyvä jos jaksan aloittaakkaan, mutta loppuun saattaminen on puhdasta tuskaa. Normaalisti jaksan lukea pitkiäkin juttuja jos ne jotenkin liippaa autourheilua. Vaikka CART on sellainen sarja mikä kiinnostaa minua, niin pakko on todeta että G.Kirbyn jutut ovat aivan helvetin pitkästyttäviä. Vaikea sanoa mikä siinä tekstissä on niin pitkäveteistä. Itse arvostan kovasti asiasisältöä ja asiaahan Kirbyn jutuissa on. Silti jotenkin tuntuu, että Kirby tukkii juttuihin sellaisia epäolennaisia juttuja jotka vain sekoittavat lukijaa. Se kaikkein olennaisin jutusta jää pois.

Oletteko te törmänneet vastaavaan ongelmaan näissä Kirbyn kolumneissa? Käykääpä koettamassa tuota juttua Patrick Carpentieristä. osoite oli www.cart.com
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Toi kappalejako on mun mielestä käsittämättömän epälooginen. Pomppii asiasta toiseen kappaleen sisällä ja sit uus kappale ihan samaa asiaa kun edellisen viimeiset kolme riviä.
 

No Fear

Well-known member
Liittynyt
15.10.2001
Viestit
51
Sijainti
Turku
Aika pitkälti samaa mieltä pmv:n kanssa......kyllä ne jutut aina luettua tulee, mutta tosiaan turhan usein tulee parin minuutin päästä sellainen olo "että: Mitä se oikein tuollakin haki?" .....hauki on kala hauki on kala hauki on kala.

ei kaikkia voi miellyttää......ainakaan meitä :)
 
Ylös