Gp3 verkko peli

• Viestiketjun aloittaja O.G
  • Aloituspäivämäärä

O.G

Member
Haluaisko joku hiukan opastaa mua että miten tuota Gp3 pelataan netin välityksellä??
Ja tartteisin myös "harjoitus vastustajan" testaamaan ihan käytännössä sitä..

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Viimeksi kun tutkailin (on jo aikaa vuosi pari), niin ei ollut mahdollista muuta kuin paikallisverkossa pelata.

Joku apuohjelma tuli jossain vaiheessa (vuosi pari sitten tjsp.), jonka avulla pystyi pelaamaan kauempanakin asuvan kanssa, mutta ruudunpäivitys tökki sillä ohjelmalla niin pahasti, että fps oli muutama frame sekunnissa.

Onkohan tilanne tuo sama edelleen vai tietääkö joku että on petrausta tullut.

Eivät verkkopeliin tuolloin vielä vaivautuneet panostamaan, vaikka oli jo näkyvissä sokealla kanallakin, että se se on pelien suola.

O.G

Member
Kyllä mä oon sen patcin hakenu jolla pystyy pelaamaan netin kautta mutta en vaan saa oikein toimimaan sitä..
Onko tuossa Gp4 kunnon nettipeli mahdollisuuksia??

GeGe

Talvihorrostaja
O.G sanoi:
Kyllä mä oon sen patcin hakenu jolla pystyy pelaamaan netin kautta mutta en vaan saa oikein toimimaan sitä..
Onko tuossa Gp4 kunnon nettipeli mahdollisuuksia??
GPxPatch:ssa voi kirjoittaa HOSTin ip-osoitteen, eli taitaa sillä olla mahdollista pelata verkon kautta?

Itse olen kokeillut aikoinaan GP3:lla moninpeliä kotiverkossa, mutta en internetissä. Kiinnostaisi kyllä toi GP4-moninpeli internetin kautta....

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
GeGe sanoi:
GPxPatch:ssa voi kirjoittaa HOSTin ip-osoitteen, eli taitaa sillä olla mahdollista pelata verkon kautta?
Juuri tuota ohjelmaa tuossa ylempänä hain takaa, tuota tuli kokeiltua tuolloin. Onkohan tuosta tullut yhtään toimivampaa versiota kuin mitä joskus vuosi pari sitten oli.