Gp3 verkkopeli

Minardi fani

Well-known member
Sijainti
Kuopio
kaverin kanssa kokeiltii tota gp3 verkossa, mutta ei ota yhteyttä...mulla lukee starting link ja kaverilla waiting link.... meillä on phonebookissa toisten Ip ositteet... ja yhteys in TCP/IP... mutta ei pelitä...:mad_old:

voiko kukaan auttaa?:confused:

Dj Ankka

Ruma kuin rusina
Sijainti
Vantaa
Mahdollinen palomuuri päällä, joka estää yhteyden? Pingaako koneet toisiaan?

vermula

Well-known member
Se gp3 ei toimi netin kautta lain', lähiverkossa vaan.. vai oliko lähiverkosta kyse?

Aanrii

Well-known member
Sijainti
Täällä
vermula sanoi:
Se gp3 ei toimi netin kautta lain', lähiverkossa vaan.. vai oliko lähiverkosta kyse?
Toimii netin kautta vain' , kun asentelee GPxPatchin ja siihen lykkää kaverin ip:n ja käynnistää sitä kautta vain'

Tuolta taitaa löytyä pienellä selaamisella.

http://gp3.alphaf1.com/

Minardi fani

Well-known member
Sijainti
Kuopio
kiitoksia kaikille avusta:)

pienellä säätämisellä saatiin toimimaan...:thumbup:

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Melkein voisi pelailla taas tuota GP3:a, mutta siihen ei taida löytyä 2004 carsettejä, kun on jo sen verran vanha peli. GP4:ta ei jaksa harkitakaan...

Minardi fani

Well-known member
Sijainti
Kuopio
mikäs on kun saatiin kyllä verkkopeli toimimaan ´mutta kun pätkii niin maan perskeleesti..:dunno:

itellä on 1,3giganen kone 512mtram ja soneran kaapelinetti...

kaverilla taasen reilu 2giganen kone..

kokkeiltiin software grafiikoilla yms ja pätki...softwarella pätki kaikkein eniten ja lopulta tilttas...

onko jotai päivitystä saatavilla?

Aanrii

Well-known member
Sijainti
Täällä
Minardi fani sanoi:
mikäs on kun saatiin kyllä verkkopeli toimimaan ´mutta kun pätkii niin maan perskeleesti..:dunno:

kokkeiltiin software grafiikoilla yms ja pätki...softwarella pätki kaikkein eniten ja lopulta tilttas...

Meinaatko että se on aivan pirun hidas ja tökkii armottomasti ja välillä tulee data connection mismatcheja? Mulla on ollu samaa ongelmaa viime aikoina kaverin kanssa peliyrityksissä. :(

En tajua minkä takia, koska asetuksia ei oo taidettu suuremmin muokata suuntaan tai toiseen. :dunno:

Minardi fani

Well-known member
Sijainti
Kuopio
perskeleen hidas ja tökkii... :mad_old:

ihime homma..onkohan mulla sitten nii paska kone...:confused:

Ramse

Well-known member
Sijainti
Tervola
Minardi fani sanoi:

Joo minä olen tuon Minardi fanin kans kokkeillu sitä verkkopeliä ja se toimii mutta on kyllä hankala pelata ku lagia on aika paljon. Ollaan koitettu kumpiki tehä peli mut ei. Pitäs olla varmaan joku serveri millä pelaa. Onkohan semmosta? Mulla on 512/512 netti ja Minardi fanilla 1024/512. Kiitos etukäteen.

Aanrii

Well-known member
Sijainti
Täällä
Juu, mulla toimi hyvin kaverin kaa ennen vaikka sillä olikin vaan isdn, sitten pidettiin taukoa ja nyt kun vähän aikaa sitten yritettiin nii tökki hurjasti ja oli täysin pelikelvoton. :(