GPRO Pelaajia?

VilleK00

Member
Liittynyt
29.12.2009
Viestit
5
Eli pelaako täällä kukaa GPRO -manageri peliä? Kannattaa kokoeilla taitojaan, jos yhtään riittää innostusta. Nyt on juuri kausi lopiollaan (2 kisaa jäljellä) joten alkaa olemaan hyvä aika tulla mukaan! :ahem:
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Kokeilinpas liittyä, ja mitä ilmeisimmin huomenna on vuorossa sitten ensimmäinen kisani.

Vaikuttaa kyllä monipuoliselta, ja varmasti tuohonkin saa taas aikaa upotettua.
 

Joppe_001

Well-known member
Liittynyt
1.11.2003
Viestit
3764
Sijainti
Tois pual jokkee
Pitwallin mentyä nurin, kokeilin tätä hetken. En tykänny. Ehkä peli alkais sitten maistua, kun pääsee sinne korkeimpiin divareihin, mutta alussa se oli kyl aikamoista tervanjuontia. Aloittelijalla on niin paljon kaikenlaisia rajotuksia sun muuta. Älä kehitä. Älä testaa. Et saa tuota taikka tuota... ennen kuin olet tason 17 propellipää. Vittu.

Mä olin kuullut pelistä aiemminkin, ja luulin aina että Pitwalliin verrattuna GPRO olis paikka, missä kovat jätkät pelaa ja että siinä pääsisi paljon yksityiskohtaisemmin kikkailemaan kuin pw:ssä. Luulin väärin. Keskittyy vähän eri asioihin, mutta en mä ainakaan tuon lyhyen piipahduksen perusteella että se olis jollain tapaa parempi.
 

JButton7

Well-known member
Liittynyt
5.3.2008
Viestit
637
GPRO:ta on tullut pelattua jo useamman vuoden ajan, ja ylivoimaisesti paras kokeilemani online managerointipeli! Suosittelen ehdottomasti kaikille!
 
Ylös