Kyllä jatkaa. Ajavat VIR:ssä ja Kansasissa samassa kisassa kuin PC:t.Tuleeko tämä Cooper tires prototype lites jatkamaan normaalisti USCR:n oheisluokkana ensi vuonnakin:
http://prototypelites.com/ ? :doubtful:
Kyllä jatkaa. Ajavat VIR:ssä ja Kansasissa samassa kisassa kuin PC:t.Tuleeko tämä Cooper tires prototype lites jatkamaan normaalisti USCR:n oheisluokkana ensi vuonnakin:
http://prototypelites.com/ ? :doubtful:
Radical SR3:t ottivat 3-voiton Assenissa, Pragat sijoilla 4,5 & 8:Praga R1T päässyt ensimmäistä kertaa paalupaikalle SC Superlightsien kauden viimeisessä kisassa Assenissa:
http://translate.googleusercontent.com/translate_c?anno=2&depth=1&hl=en&rurl=translate.google.com&sandbox=0&sl=nl&tl=en&u=http://www.supercarchallenge.nl/userfiles/library/image/2013/08_finaleraces/uitslagen/sc_superlights_-_qualifying.pdf&usg=ALkJrhi97xlFuD7qkwd_kdtV9t4H6Xbl6A
Eikös tämä "world engine" sääntö koskekaan LM-protoja? Voisin kuvitella että LM-protoihin pakotetaan samankaltainen V6 konstruktio kuin on tulossa F1:iin. Toki tarpeellisessa määrin downgreidattuna.Mulsanne Cornerin huhujen mukaan Porsche LMP1:n moottori saattaa olla rakenteeltaan bokseri-4, sivusto epäilee kuitenkin itsekin vahvasti juorun paikkansapitävyyttä:
http://www.mulsannescorner.com/newssept13.html
-itse näkisin ainoana traditionaalisena vaihtoehtona bokseri-6:n. :dunno:
Ei. Mikään ei sitä estä käyttämästä, mutta valmistajalle sellainen lienisi kompromissi ja privaattitiimeille aivan liian kallis (suoraan F1-toimittajalta ostettuna).Eikös tämä "world engine" sääntö koskekaan LM-protoja? Voisin kuvitella että LM-protoihin pakotetaan samankaltainen V6 konstruktio kuin on tulossa F1:iin. Toki tarpeellisessa määrin downgreidattuna.
Luit aivan oikein, eli ei ole mitään tilavuus tai sylinterirajoituksia. Tosin tiukka polttoainevirran rajoitus tarkoittanee, että joku V12 ei tule olemaan voittajan valinta.Engine is free except following restrictions:
- Only Petrol and Diesel 4 stroke engines with reciprocating
pistons are permitted.
- Engine cubic capacity is free for "LM" P1-H cars and must
not exceed 5500 cm3 for "LM" P1-L cars.
- Fuel mass flow must not exceed a limit described in the
table in Appendix B.
- Ratio of supercharging pressure must not exceed 4.0.
Tuossa on kyllä useampi asiavirhe ja tuo ahtamattomuus on yksi niistä. Virallisestihan sitä ei ole julkaistu ja huhutkin on heikkoja, mutta tämä ei 100% varmasti ole vapaasti hengittävän ääni:Porschen LMP1- tulee saamaan vapaastihengittävän bensakoneen voimanlähteekseen todennäköisesti sähkömoottorin avittamana:
http://overdrive.in/news/porsches-2014-lmp1-challenger-gets-petrol-power/