Häpeätkö tuttaviasi/sukulaisia koskaan?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Miten on?

Pari kertaa on itselle tullut aika nolo olo.

Kerran faija veti kossua junavaunussa. Mun mielestä se oli 'aika' noloa. Syy oli se, että oltiin menossa sen mutsin (isoäitini) hautajaisiin.:thumbfh:

Toinen kerta oli myös hautajaisissa. Kummitätini (jo vainaa) ei oikein hallinut näitä ruokailuetiikoita. Lastas samalle isolle lautaselle, niin alkupalat, lämpimän ruoan kuin myös jälkiruokatäytekakun.:eek:

Nämä nyt ekana mielessä. Tosin omia törttöilyjä on saanut hävetä senkin edestä.:D

Knoukka

Well-known member
No enpä pahemmin.

Mutta jos mulla ois niin ulkokultainen sukulainen, että se häpeäisi sitä kun ottaisin mielenvahvikkeeksi kossua että saisin äitini jotenkuten haudattua niin voisinpa melkomoisesti hävetäkin.

Mangelo

Well-known member
Häpeän niitä jotka pitävät juhlissa paskoja puheita. Onks pakko pitää puhe jos ei ole mitään fiksua tai jännää sanottavaa?

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Pikkubroidi on vähän erikoinen tyyppi. Puhuu liikaa ja jatkuvasti asioista jotka eivät oikeasti kiinnosta muita ollenkaan. Lisäksi hää menettää malttinsa turhan usein julkisilla paikoilla...

Trullinkaasu

Well-known member
No juu, onhan noita, tässä yks.

Parisen vuotta sitten minä, mutsi, faija, faijan äiti (mummoni) sekä setäni oltiin menossa faijan kummisedän hautajaisiin. Faijan mutsi siis on kuuro. Autolla kuljettiin. No, puolessa välissä matkaa setäni kysyy etupenkiltä, että 'mistä toi lirinä tulee'. Myös minä alan kuulla samaa lorinaa ja ihmettelen, että mitäs vittua. Autossa juuri silloin pökerryttävän nestemäinen haju. No, kohta puolin mummo viittoo, että nyt ois pakko pysähtyy... :eek: Heh, oli mummolta päässy pisut housuun ja alusvaatteet toki ihan märkänä. :D:D:D Ei vittu, oli siinä pikkasen naurussa pidättelemistä. Ja on muuten vieläkin.

Lopputulos: auton takapenkki litimärkänä + yököttävä lemu, mummo käy tekemässä pellon puolella vessasiat loppuun sekä armoton vitutus minulla, mutsilla, faijalla sekä sedällä. Ja melkein myöhästyttiin hautajaisista... sehän siitä olisi puuttunut. Kävi faija 'hieman' kierroksilla. :D

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Sukuni on pääasiassa alkoholisteja ja mielenvikaisia, joten täytyy kyllä myöntää että joskus on ollut tilanteita, jolloin ei oo tullut mieleen mainostaa että "Tuo juoppo on mun enoni. Niin, on se viereinenkin, mutta tarkoitin tota joka kävelee munasillaan ja laulaa Irwiniä."
Jossain vaiheessa sitten tuli mitta silleen täyteen, että en jaksanut välittää enää. Nykyään hymyilyttää vaan. Noh, enot on kaikki tappaneet itsensä suorasti tai epäsuorasti jo aikoja sitten, joten lähinnä enää naispuoliset sukulaiset järkkää kaikenlaista.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Suvussani on lähes kaikkea sieltä "ruohonjuuritasolta" aina melkeinpä korkeimpiin valtakunnallisiin virkoihin saakka. Koskaan en ole hävennyt yhtäkään heistä, vaan kaikki ovat "oman onnensa seppiä" omassa elämässään.

Sukukokouksessakin olemme olleet kaikki yhtäaikaa, ja kaikki yhdessä, ottaen huomioon itse kunkin omat sosiaaliset ja emotionaaliset taidot elämässään, ja aina olemme yhdessä tunteneet sitä jotain, sitä yhteenkuuluvaisuuden tunnetta, joka meidät pitää koossa, kaikesta huolimatta.

Myös tuttavista löytyy joitain tosiystäviä.

EdHunter

Uuden Englannin Nahkamies
Sijainti
Brave New World
Vanhempien puolesta joutuu ehkä joskus vähän häpeämään.
Varmaan nekin joutuu mun takia monesti häpeämään, joten tasoissa ollaan..

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
No juu, onhan noita, tässä yks.

Parisen vuotta sitten minä, mutsi, faija, faijan äiti (mummoni) sekä setäni oltiin menossa faijan kummisedän hautajaisiin. Faijan mutsi siis on kuuro. Autolla kuljettiin. No, puolessa välissä matkaa setäni kysyy etupenkiltä, että 'mistä toi lirinä tulee'. Myös minä alan kuulla samaa lorinaa ja ihmettelen, että mitäs vittua. Autossa juuri silloin pökerryttävän nestemäinen haju. No, kohta puolin mummo viittoo, että nyt ois pakko pysähtyy... :eek: Heh, oli mummolta päässy pisut housuun ja alusvaatteet toki ihan märkänä. :D:D:D Ei vittu, oli siinä pikkasen naurussa pidättelemistä. Ja on muuten vieläkin.

Lopputulos: auton takapenkki litimärkänä + yököttävä lemu, mummo käy tekemässä pellon puolella vessasiat loppuun sekä armoton vitutus minulla, mutsilla, faijalla sekä sedällä. Ja melkein myöhästyttiin hautajaisista... sehän siitä olisi puuttunut. Kävi faija 'hieman' kierroksilla. :D
Kieltämättä aika noloa vittuuntua tai käydä muuten vain kuumana kuurolle vanhukselle.

Trullinkaasu

Well-known member
Kieltämättä aika noloa vittuuntua tai käydä muuten vain kuumana kuurolle vanhukselle.
No kyllä siinä pikkasen nuppi keittää... ja juuri kyseissä tilanteessa, jossa on kiire hautajaisiin. Toki, koomistahan tuo nyt vaan on ja ymmärrettävästi jos on pisuongelmia niin kaikki on mahdollista.

Sue_me

Well-known member
Serkku muuttuu humalassa melkoiseksi hurrikaaniksi :dunno:

Välillä ei tiedä, itkeäkö vai nauraa kun siinä touhussa ei ole mitään tolkkua. Enkä tarkoita tällä tosiaan mitään normi kännihihittelyä/muuta pikkusäätöä.

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Isä osti jäätelöä Ruotsissa suomeksi: "s-u-k-l-a-a" ja myyjä yritti kysyä että mitä ja näyttää kuvia jne. Onneksi olin etäisyyden päässä. :eek: Onnistui kuitenkin.:thumbup:

Niin ja tenavana romurallin lipunmyynnissä väitti mun olevan 5v (ja pääsevän ilmaiseksi) vaikka olin vanhempi. Nolotti.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Niin ja tenavana romurallin lipunmyynnissä väitti mun olevan 5v (ja pääsevän ilmaiseksi) vaikka olin vanhempi. Nolotti.
Toi on muuten oikeesti noloa.:eek: On käynnyt myös itselle. Ja siksi en kuuna päivänä tekisi samaa omalle lapselle. Tosin mun rehellisyys jo muutenkin estää tuollaisen.

On muuten ongelmana täällä 174 senttinen 14 vuotias tyttö. Ei oikein tahdo päästä minnekään alle 15 vuotiaana. Eivät oikein usko.:rolleyes:

Estate

Well-known member
Olen myös ollut nolona vastaavissa tilanteissa.

Yksi tädeistäni käyttäytyy melko usein aika töykeästi, jollei suorastaan epäkohteliaasti. Hänen kanssaan vaikkapa kaupassa asioidessa tulee sitten itse vastapainoksia tavallistakin enemmän kiitosta viljeltyä ja oltuna nolona.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Aika helmi toikki, aivan mahtavaa settiä täällä! Ainakin mummonhousuunkusemiset nauratti.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Eräs vanhempi naissukulainen kieroilee selän takana, kerjää jatkuvasti kaikkien huomiota ja yrittää yllyttää eri sukuhaaroja toisiaan vastaan. Häntä häpeän. Tuttavapuolelta hävettävät ne, jotka fanaattisesti saarnaavat omia poliittisia näkökantojaan ilman minkäänlaista faktapohjaa väitteilleen. Vanhempia tai sisarta ei onneksi yleensä tarvitse hävetä, enämpi ylpeä olen heistä.

Trullinkaasu

Well-known member
Seuraava tapahtuma ei oikein sovi tämän toikin alle, mutta menkööt.

Noin viitisen vuotta sitten toisen mummoni (ei se kuuro) kotipihalla sattui 'jalat alta vetävä' -tilanne. Mummo asuu palvelutalossa. (huom, eri asia kuin vanhustentalo) Oltiin kyläilemässä mummelin luona. Ennen kuin lähdettiin pois, kipaisin viemässä roskat roskikseen. Ja mikäs siinä kävellessä, aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta ja linnut visersi omia kipaleitaan. No, matkalla roskispleissiin näen kuinka naapurin keski-ikäinen sälli pesee ikkunoita tyytyväisenä. Saavun lähemmäksi. Sitten se äijä tokaisee mulle (suunnilleen noin): "On kyllä loistava päivä, pesen tässä ajan kulukseni siiderillä ikkunoita, ettei ampparit tulis sisään". :nope::D Hyvin kyllä pystyin pidättämään naurun, eli nou problem. 'Melko' tahmea haju siinä ukkelin rapulla lemusi...

kerrottakoon vielä, että kyseisellä herralla oli/on mielenterveysongelmia...

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
Toinen kerta oli myös hautajaisissa. Kummitätini (jo vainaa) ei oikein hallinut näitä ruokailuetiikoita. Lastas samalle isolle lautaselle, niin alkupalat, lämpimän ruoan kuin myös jälkiruokatäytekakun.:eek:
Kakarana vanhemmat yritti koulia noissa juhlatilaisuuksissa meikäläiselle ruokailutapoja mutta turhaa se sillon oli.

Eli etiketit on meikäläisellä vielä nykyäänkin hakusessa kun ei koskaan ole aikuisiässä tullut syötyä "oikeaa" juhlaillallista tai vastaavaa. Ei vaan ole mitään tilaisuuksia suvussa tai muualla ollut. Tai sitten on ollut ja meikäläistä ei ole kutsuttu.