Hampailemisen lääkäri

Millaisia tunteita sinussa herää, kun istahdat hammaslääkärin tuoliin?

  • Otan pienet nokkaunet tuolissa hoidon aikana

    Äänet: 30 24,6%
  • Pelkään vietävästi

    Äänet: 29 23,8%
  • Pyydän aina puudutuksen, jos porataan

    Äänet: 50 41,0%
  • Mua ei voi puuduttaa

    Äänet: 13 10,7%
  • Jätän menemättä joskus lääkäriin

    Äänet: 16 13,1%
  • Minulla ei ole reikiä

    Äänet: 35 28,7%
  • Vitkuttelen lääkäriin menoa, kunnes on pakko mennä

    Äänet: 52 42,6%

  • Äänestäjiä yhteensä
    122

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Lääkäri ei löytänyt muuta vikaa kuin ärhäkän ientulehduksen. Tovi kovakouraista ronkkimista ja putsailua ja gogogo.

Ei kai siinä sitten?
 

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Olenko siis hammaslangan väärinkäyttäjä. :frown:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
En käytä hammaslankaa tai hammastikkuja, koska kumpaakin käytin niin väärin, että sain hampaan lohkeamaan. Sen sijaan pulloharjalla olen saanut ihan hyvin putsailtua.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Onkohan minussa jotain vialla, kun tunnen mielihyvää siitä että erästä forumistia hammaslääkäri kiduttaa?
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Tänään hammaslääkärille. En edes muista mitä olisivat paikkaamassa, kun noiden "lyhyiden" jonojen takia on jokunen kuukausi viime käynnistä.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Tänään hammaslääkärille. En edes muista mitä olisivat paikkaamassa, kun noiden "lyhyiden" jonojen takia on jokunen kuukausi viime käynnistä.
Tympäännyin odotteluun. Luukulla ei näkynyt ketään koko aikana ja hammashoitajia/-lääkäreitä näkyi vain pyytämässä seuraavaa sisään. Kävin terveyskeskuksen puolellakin kysymässä asiaa yhdessä vaiheessa, että näkyykö sieltä koneelta mitään, kun kutsuivat kaikkia muita paitsi minua. Eihän sieltä koneelta näkynyt mitään hammashoidon juttuja, kun terveyskeskus- ja hammashoidon puoli elävät kait jossain eri galaksissa. Menin sitten takaisin odotushuoneeseen ja lopulta tuppauduin kysymään toimenpidehuoneesta, että viitsisivätkö vilkaista koneelta. Siellähän se näkyi, että aikani oli peruttu ja siitä on _ehkä_ ilmoitettu minullekin, eivät toki tienneet kertoa oliko kukaan muistanut niin tehdä.

Katsoo saavatko tälle vuodelle uuden ajan peruttavaksi.
 

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Ai niin, Antsan riemuksi kerrottakoon, että varasin ensi viikolle 45 minuutin kidutusajan suuhygienistille.
 
Ylös