Hauskat F1-aiheiset kuvat

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Jacques sanoi:
Ei se että kuskia kannatetaan ole mikään outo homma, vaan se että kuskin myötä myös tallia kannatetaan. Esim Mikan ja Kimin mclaren aikoina myös heidän tallikaverinsa (ainakin Davidin) hyvistä suorituksista iloittiin. Ja sehän ei ole enää pelkästään kuskin kannattamista se.
Coulthard oli sympaattisempi kuin Montoya valitusvirsineen;)

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
En kyllä itse muista koskaan sen isompia kicksejä saaneeni McLarenin kakkoskuskien menestyksestä.

Miss Piggy

Schufosa
Jacques sanoi:
Ei se että kuskia kannatetaan ole mikään outo homma, vaan se että kuskin myötä myös tallia kannatetaan. Esim Mikan ja Kimin mclaren aikoina myös heidän tallikaverinsa (ainakin Davidin) hyvistä suorituksista iloittiin. Ja sehän ei ole enää pelkästään kuskin kannattamista se.
Veit sanat suustani. Tämäpä on juurikin se asia, jota mä täällä olen moneen kertaan ihmetellyt ääneen. SIKSI sanon "takinkääntäjä". :wink: Mutta en mä siis mitenkään ilkeästi sitä tarkoita, vaan ihmetteln vaan ääneen.:cool:

Vaikka enpä osaa sanoa miten itse olisin toiminut, jos Schumi olis vaihtanut Ferrarilta muuanne. Ennen vuotta ´97 en ole siis formuloita seurannutkaan, joetn vaan tuo Ferrari-aika on mulle tuttua. Joskus mä mietin asiaa, mutta onneksi ei Schumi vaihtanut tallia koskaan. Siihen olis ollut mun vaikea suhtautua, koska Ferrari on se talli, jota haluan kuitenki kannattaa. Mutta olisko takki kääntynyt, sitä me ei koskaan saada tietää. :eek:

HÖYNÄ

Well-known member
Sijainti
Bunkerland
Miss Piggy sanoi:
Veit sanat suustani. Tämäpä on juurikin se asia, jota mä täällä olen moneen kertaan ihmetellyt ääneen. SIKSI sanon "takinkääntäjä". :wink: Mutta en mä siis mitenkään ilkeästi sitä tarkoita, vaan ihmetteln vaan ääneen.:cool:

Vaikka enpä osaa sanoa miten itse olisin toiminut, jos Schumi olis vaihtanut Ferrarilta muuanne. Ennen vuotta ´97 en ole siis formuloita seurannutkaan, joetn vaan tuo Ferrari-aika on mulle tuttua. Joskus mä mietin asiaa, mutta onneksi ei Schumi vaihtanut tallia koskaan. Siihen olis ollut mun vaikea suhtautua, koska Ferrari on se talli, jota haluan kuitenki kannattaa. Mutta olisko takki kääntynyt, sitä me ei koskaan saada tietää. :eek:
Älähän sano. Jos Hauggi puhuu Shummelin vielä Mersun puikkoihin? :wink:

007

Well-known member
Jacques sanoi:
Ei täällä voi olla noin lahopäistä porukkaa ettei hoksottimet pelaa jos kerta on oikeen pitkään joutunut miettimään ja ei vieläkään tiedä..

Jos oman maalainen kuski ja siitä johtuva "fanitus" (esim. Häkä) ajaa Mäcillä ja koittaa voittaa mestaruutta niin tottakai se on hyvä asia, että hänen tallikaverillakin kulkee..
A vaikka itse kohteella menee joku kisa huonosti niin toisen ajajan onnistuminen tarkoittaa että auto ei ole läpeensä susi !!!
B myöskin se että kohteen (tässä tapauksessa talli) onnistuu on myös positiivista !!!

Sanokaas nyt onko siellä yhtäkään vaikka Teemu Selänne -Fania, jota ei kiinnosta voittaako vai häviääkö Anaheim kunhan Teemu tekee maalin... niimpä ajattelinkin !!!

Ja niin..se auto on ollut viime vuosina susi ja se on suomalaisten kuskien faneja niin pirusti potuttanutkin, että sitä on jo oppinut vihaamaan ennen kuin edes Kimi oli Ferkun sopimusta allekirjoittanut. Vaikka silti joka sunnuntai on aina kokoonnuttu kattomaan, josko tällä kertaa se lahopotpuri kestäis maaliinkin asti ja tulis suomalaiselle voitto.

Hyvä asia Kimin Ferrarille siirtoon on se, että Ferrari on osannut tehdä niin hyviä formuloita 2000-luvulla joten toivottavasti se jatkuu ja Kimi saa meidän suomalaisten iloksi kunnon auton vihdoin. Miinuksena taas on se, että Ferrari on yksi vormuloitten perse-talli jota ei (kumma kyllä) kaikki säännöt koske ja kaikkia muitakin koiruuksia ja siivekkeitä siellä on nähty... paska makuhan siitä jää, jos Kimin voittojen aikana tuollaista tulee.. toivottavasti ei tule.

Viimeksi muokattu:

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Jacques sanoi:
No en tiedä muista, mutta itseänihän Cuution suoritukset kiinnostivat vain jos sillä oli vaikutusta Mikan mestaruustaistoon. Cuutio oli hyvä saada lähtöruudukkoon lähelle Schumia jotta skotti voisi ehkä mahdollisesti päästä lähdössä eteen ja antaa Mikalle hajurakoa.. Cuution sijoittuminen kisassa Schumin edelle vähensi Schumin pistesaalista jne jne..
Sama homma Montosen kanssa.

R.Rosset

Well-known member
Ylen Sankia Priha sanoi:
Cuution sijoittuminen kisassa Schumin edelle vähensi Schumin pistesaalista jne jne..
Sama homma Montosen kanssa.
Paitsi että Montosesta ei ikinä ollut mitään hyötyä.:jaska:

R.Rosset

Well-known member
Ylen Sankia Priha sanoi:
Nose.. enämpi meni nauramiseksi sen miehen kanssa. :dunno:
Jos Montonen sattui olemaan Kimin ja Alionson välissä, niin se teki kaikkensa törmäyäkseen johonkin Jordaniin. :jaska:

Status
Ei avoinna uusille viesteille.