Herkkusieni liiga!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Tässä lätkän välissä voi puhua kunnon lajista ;)

Champions (aka. herkkusieni) liigan puolivälierien tokat osaottelut pelataan tänään/huomenna...

Tänään nähtiin kaksi ylläriä, Chelsea vei Arsua 2-1 ja yhteismaalein 3-2 jatkoon... Lehmanin moga ekassa matsissa maksaa..

Mutta sit se todellinen paukku - Real Madrid ei jatka. 3-1 voitto Monacolle ja yhteistilanne 5-5, vierasmaaleilla Monaco välieriin... :D

Jalkapallo on peli jossa 20 miestä juoksee pallon perässä 90min ja lopuksi Saksa voittaa... Enään tuo ei ole noin selkeetä - melkosesti ylläreitä ;)
Ett silleen!!!!!!!!

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
jaska sanoi:
Tänään nähtiin kaksi ylläriä, Chelsea vei Arsua 2-1 ja yhteismaalein 3-2 jatkoon... Lehmanin moga ekassa matsissa maksaa..
Hienoa. Arsenal ei ole koskaan kuulunut suosikkeihini.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Arsenalin kohdalla voin jalleen kerran tehda nain...

:ahem:

...ja tukeutua jo vuosia sitten joukkueesta tekemaani kevyeeseen analyysiin.

Realin kohdalla olen pettynyt. En tulokseen, vaan noitten super-tahtien todella hengettomaan meininkiin. Kun fanit maksaa heille kymmenia miljoonia palkkaa vuosittain, nin luulis pelaavan kun viimeista paivaa. Mut ei.

Kuka on Ronaldo :confused:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Nopeahuoli sanoi:
Kuka on Ronaldo :confused:

ton näkönen hyypiö, jota pidettiin uutena pelenä - sitten loukkaantu ja oli 98-02 MM-kisojen välin käytännössä poissa. 02 MM:ssä nousi uudelleen tähdeksi, sen jälkeen on ollut otsikoissa milloin maaliensa, milloin lihavuutensa ja milloin minkäkin takia...

ja kyllä mä tiedän, että sä tiedät kuka Ronaldo on, vastasin vain sinun retoriseen kysymykseen asiallisesti!
Ett silleen!!!!!!!!!

Viimeksi muokattu:

312T4

Lehtori
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Vanhana Arsenal fanina olen pettynyt, mutta liiga tulee kuitenkin kotia:thumbup: Real ostaa nyt varmaan jonkun huippupuolustajan, kun tippuivat??? Tunnen kylläkin myös sympatioita Chelseata kohtaan, vanha Stamford bridge oli jännän ruosteinen stadion; kävin siellä abina 1987:ahem: Highbury oli kansa kiva stadion!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
312T4 sanoi:
Vanhana Arsenal fanina olen pettynyt, mutta liiga tulee kuitenkin kotia:thumbup: Real ostaa nyt varmaan jonkun huippupuolustajan, kun tippuivat??? Tunnen kylläkin myös sympatioita Chelseata kohtaan, vanha Stamford bridge oli jännän ruosteinen stadion; kävin siellä abina 1987:ahem: Highbury oli kansa kiva stadion!
Mä olin molemmissa 01 ja Stamfordille menossa taas Wappuna :D

Realissahan on maailman paras puolustaja (tosin hyökkäävä semmoinen) niiden ainoa oikeasti puolustava "tähti" on Casillas.... Kun Makelelenkin idiootit myi....
Ett silleen!!!!!!!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
312T4 sanoi:
Vanhalla Stamfordilla tuuli ja oli kiva fiilis; nykyisestä en tiedä?
Uudella on kiva fiilis, tosin ei tuule... :eek!: Ainakaan silloin kun olin :D
Ett silleen!!!!!!!!

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Vituttaa. On liput Fulham-Blackburn ja Fulham-Charlton matseihin. En paase kumpaankaan. Jos joku haluaa matsiin niin ilmaiset liput lahtee. :mad:

:thumbdown

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Jos sulla oli KuPS-KePS matsiin lippuja ni sitte. Eihän tollasiin paska matseihin mee kun huorintekijät! :thumbdown

Observer

Well-known member
Nopeahuoli sanoi:
Jos sulla oli KuPS-KePS matsiin lippuja ni sitte. Eihän tollasiin paska matseihin mee kun huorintekijät! :thumbdown
Sä oot sitte enemmän noista junnupeleistä kiinnostunu? :doubtful:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
jaska sanoi:
Tässä lätkän välissä voi puhua kunnon lajista ;)

Champions (aka. herkkusieni) liigan puolivälierien tokat osaottelut pelataan tänään/huomenna...

Mutta sit se todellinen paukku - Real Madrid ei jatka. 3-1 voitto Monacolle ja yhteistilanne 5-5, vierasmaaleilla Monaco välieriin... :D

Jalkapallo on peli jossa 20 miestä juoksee pallon perässä 90min ja lopuksi Saksa voittaa... Enään tuo ei ole noin selkeetä - melkosesti ylläreitä ;)
Ett silleen!!!!!!!!
Kunnon laji. No joo. Kyllähän lätkä on paljon mielenkiintoisempaa...;)

Voisitko vähän täsmentää montako miestä sen pallon perässä oikein juoksee ? (en tiedä lajista juuri mitään) Olen kuvitellut, että myöskin molarit ottavat toisinaan juoksuaskelia ? Ja lasketaanko noihin pallon perässä juoksijoihin myös dumarit - vai juokseeko ne jänisten perässä - olen niin harvoin katsellut että en ole varma.

Pitääkö ko. liigaa seuratessa syödä sieniä ?

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
1/4 finaalien puolessa valissa puhuttiin kuin varmana asiana Milanin ja Realin finaalista. Eilen illalla huhuiltiin ehka Chelsean ja Milanin finaalista...

Taman vuoden Champions League teki temput ja semeissa on mukana vain "kakkosseuroja": Chelsea, Monaco, Porto ja huikeimman pommin pamauttanut Deportivo.

Akkinaisempi voisi menna nyt vannomaan Deportivon puolesta, mutta itse veikkaan Monacon taistelevan Portosta tyovoiton yhdessa huikeimmista CLn finaaleista.

Kuinka vaarassa tassa oikeen ollaan???