Sentään eivät ampuneet autoon keskellä päivää helteessä kuin Dallasissa kerran tehtiin uhmaamisesta...Venäjällä Putinin uhmaamisesta saa maksaa hengellään.
Taitavasti aseteltu monikkomuoto. Näkeehän sen hidastuksesta, että ko. tapauksessa pään lävistävä laukaus tulee edestä päin.Sentään eivät ampuneet autoon keskellä päivää helteessä kuin Dallasissa kerran tehtiin uhmaamisesta...
Minua kiinnostaa, tipahtiko Prigozin koneen ikkunasta, ennen kuin kone mäjähti tonttiin? Sehän on ollut sepelvaltimotaudin jälkeen yleisin kuolinsyy Venäjällä näinnä vuosina.Sentään eivät ampuneet autoon keskellä päivää helteessä kuin Dallasissa kerran tehtiin uhmaamisesta...
Se on tosiaan maailmanlaajuisestikin varmasti kovin erikoista, että oppositiohenkiset ihmiset asuvat aina kattohuoneistossa ja ovat hyvin pedantteja ikkunoiden pesussa. Muttei työturvallisuudessa.Minua kiinnostaa, tipahtiko Prigozin koneen ikkunasta, ennen kuin kone mäjähti tonttiin? Sehän on ollut sepelvaltimotaudin jälkeen yleisin kuolinsyy Venäjällä näinnä vuosina.
Vainottujen opposition-edustajien kannattaisi varmastaa itse turvallisuus etukäteen ennen kuin menee, johonkin asuntoon tai kerrostaloon majoittumaan missäpäin maailmaa.Se on tosiaan maailmanlaajuisestikin varmasti kovin erikoista, että oppositiohenkiset ihmiset asuvat aina kattohuoneistossa ja ovat hyvin pedantteja ikkunoiden pesussa. Muttei työturvallisuudessa.
Niin, eihän tuo kone Afrikasta tullut, vaan Moskovasta lähti edelleen. Afrikasta "Kokki" tuli Putolevilla.Vainottujen opposition-edustajien kannattaisi varmastaa itse turvallisuus etukäteen ennen kuin menee, johonkin asuntoon tai kerrostaloon majoittumaan missäpäin maailmaa.
Prigozinin poismeno tapahtui verrattuna muihin Putinin vastustajien näyttävästi koneensa törmätessä dramaattisesti maahan paluulennolla jostakin päin Afrikkaa.
Oli vain ajan kysymys milloin Prigozinin tarina tulee päättymään kesäkuussa esittämänsä kapinan Putinia kohtaan ja saas nähdä miten Wagner-ryhmälle tulee nyt käymään jatkossa, kun herraa ei ole johtamassa kyseistä liikettä sotaa varten.
Jonkinlainen "neutraali" komissio varmaan pykätään pystyyn tutkimaan asiaa joka tulkitsee onnettomuuden "vahinkona"Minua kiinnostaa, tipahtiko Prigozin koneen ikkunasta, ennen kuin kone mäjähti tonttiin? Sehän on ollut sepelvaltimotaudin jälkeen yleisin kuolinsyy Venäjällä näinnä vuosina.
Korkeaan ikään tuo ehtikin, ja olihan lähes 90-vuotiaaksi asti Italian presidenttikin.Giorgio Napolitano.
Australian tai Sveitsin presidentti olisi myös hyvä kysymys jossain pubivisassa.Harva osaa luetella Ruotsin, Norjan ja Tanskankaan presidenttiä, vaikka ovat Pohjoismaita.
Oliko varma tieto? Aamulla radiossa puhuivat, etteivät voi virallisesti vahvista Lapuanjoesta löydetyn ruumiin identiteettiäRasmus Takaluoma.