Kaivannee javan mukaan niin kyllä sitten pitäisi lähteä. Minullakin pyöri, vaikkei tässä juuri mitään laajennuksia käytössä olekaan.
Itse olin ekana lyhyen Ringin vuotena tuossa kakkosmutkan katsomossa eli tuon 2. suoran päässä. Hinta/laatusuhde oli ihan kohdallaan, sillä suoraan edessä on videoscreeni, ja lisäksi paikalta näkee aika pitkälti 2-suoraa, mutkakompleksin ja vähän matkaa kaarevaa suoraa (tästä ei matemaatikot pitäisi), paraboolikako sen nimi nyt sitten oli. Varikon portille asti tuosta ei näe, sitä varten tarttisi istua lähempänä 1-mutkaa.
Hyvää tuossa on vielä se, että 2-mutkan turva-alue on asfaltoitu. Tästä seurasi, että etenkin harjoituksissa ja pikkuformuloissa siinä haettiin aika kovastikin jarrutuspaikkoja ja rajoja, eli myös pitkäksi menoja, pyörähdyksiä sun muuta sattui paljon. Kyllä sinne joku sankari sai siitä huolimatta autonsakin jäämään.
Itse kisassa ei tuossa juuri ohituksia tullut. Radan profiili on enemmän sellainen, että parit ekat suorat ja mutkat on ajettava täydellisen lähellä, jotta saavutetaan ohituksen hakuun sopiva sauma neulansilmään ja radan jälkimmäiselle puolikkaalle. Yllätyksiä sattuu toki aina.