HRF:n Kilpaurheiluautot

Liittynyt
11.10.2002
Viestit
6
Sijainti
Marttila
Millaiset mahtaisi olla otsikon mukaisen luokan itsetehdyn auton säännöt, noin suurpiirteittäin :confused: . Kun ei millään viitsisi maksaa jäsenmaksua ja todeta sitten että ei onnistu. Muutenkin on alkanut tuo ratakärpänen purasta ja olisi hinku kiivetä vähän ylöspäin tuolta endurancen myyntiluokasta joka on kyllä lajina aivan loistava :D :D . Varmasti sitä kautta tulee monia uusia yrittäjiä muihinkin luokkiin.
 

Mad-Mike

Well-known member
Liittynyt
16.11.2000
Viestit
349
Santeri/Kriivari Racing:
Millaiset mahtaisi olla otsikon mukaisen luokan itsetehdyn auton säännöt, noin suurpiirteittäin :confused: . Kun ei millään viitsisi maksaa jäsenmaksua ja todeta sitten että ei onnistu. Muutenkin on alkanut tuo ratakärpänen purasta ja olisi hinku kiivetä vähän ylöspäin tuolta endurancen myyntiluokasta joka on kyllä lajina aivan loistava :D :D . Varmasti sitä kautta tulee monia uusia yrittäjiä muihinkin luokkiin.
Noin pääpiirteittäin Sports2000 sääntöjä muaileva (ei siis S2K) ja max 2.0-8v tekniikalla noin 950 kg auto joillain 205 renkailla vai miten se meni?
eli subaru sport jossa 2.0 8v kone :)
 

Miikka

Well-known member
Liittynyt
17.6.2002
Viestit
191
Mad-Mike:
Noin pääpiirteittäin Sports2000 sääntöjä muaileva (ei siis S2K) ja max 2.0-8v tekniikalla noin 950 kg auto joillain 205 renkailla vai miten se meni?
eli subaru sport jossa 2.0 8v kone :)
---Onkos noi Subaru sportit kadonneet Suomen kamaralta jonnekkin.......vai onko ne(kin) jossain ladon takana :confused:

Kai niitä nyt hiukan enemmän on ollut......
 

tommi

Well-known member
Liittynyt
28.2.2001
Viestit
53
Nuo siis on ymmärtääkseni aika suosittuja värkkejä erilaisissa kilpa-ajo kouluissa ympäri eurooppaa ja lähtivät siis kiertoon aika nopeasti kun sarja täällä kuihtui. Missään muuallahan noilla ei ikinä ajettu.

Jos en ihan väärin muista niin alkuvuosien mestari oli nuori ja lupaava Olli Haapalainen..
Sen ainakin muistan että lähdöt oli siinä mielessä näyttäviä että Ahvenistolla katteen kappaleet lentelivät lähtösuoran päässä aika herkästi.

tommi
 

Zep

Well-known member
Liittynyt
13.12.2000
Viestit
4105
Sijainti
Veteli
Minkälainen luokka Subbe Sporteista olisikaan tullut, jos oltais vaihdettu luokan hiipumisen myötä moottori vähän ruudikkaammaksi ja annettu vähän vapauksia muotojen suhteen...
 

Miikka

Well-known member
Liittynyt
17.6.2002
Viestit
191
Muodoista tiedä mutta taisi olla loppu jo Legacyn aikakaudella joten tietenkin tbo-kone "pellin" alle ja joku pikku viilaus jottei tehot karkaa ihan kauheiksi.......nykyään sitten vaikka Impun koneet... :cool: :cool: :cool:
 

Mad-Mike

Well-known member
Liittynyt
16.11.2000
Viestit
349
Santeri/Kriivari Racing:
No niin Pojat :mad: ! Hieman olette kyllä nyt lipsuneet aiheesta :mad: . Eli olisiko sitä tietoa? Kilpaurheiluautot ovat kai eri kuin nuo vandiemenit?? eikö?? :confused: :confused:
Juuh ei ole sama asia parhaiten saat asiaan varmuuden hrfn kotisivulta.
Ajavat samoja lähtöjä kyllä.

Tässä klippi sivulta:

Kilpaurheiluautot ajavat samoissa kisalähdöissä van Diemen SR Sportien ja SS1300:sten kanssa omana luokkanaan. Nämä ovat rungollisia autoja, joiden paino liikkuu 500-750 kg välillä. Nelisylinterisen ja -tahtisen (2 venttiliä per sylinteri) vapaastihengittävän kaasutinmoottorin tilavuus on 1600-2200cc painosta riippuen. Vanteen maksimileveys on 6". Lähdöissä on nähty mm. Lotus 7 ja Bensco GT -autoja. Muita luokkaan sopivia malleja löytyy esim.Lotukselta ja Ginettalta unohtamatta sääntöjenmukaisia itserakennettuja avoautoja
elikkä subbe sportissa sattuu olemaan 2 venttiiliä per sylinteri ja 2200cc :)
Ja Olli Haapalainen oli niin lupaava mestariaines että ohjasuboksistakin oli sinettitarrat "irroneet" pesussa katsastuksessa saadun selvityksen mukaan...Ainoa sarjassa kenelle näin muuten kävi...
 
Liittynyt
27.2.2001
Viestit
19
Sijainti
Klaukkala
Terve kaikille

Haluaisin kysyä Mad-Mikeltä että mistä hän saa tietonsa kaikista näistä "vilpeistä" mitä ajamissani autoissa hänen mukaan on ollut.

Olet herra Mad useastikin näillä palstoilla kyseenalaistanut sekä kalustoni sääntöjen mukaisuutta sekä ajotapaani. Jotta saisit hyvän mielen niin voin tehdä lyhyen yhteenvedon urastani: Vuodesta 1988 eteenpäin olen saanut ajotavasta kaksi varoitusta (molemmilla kerroilla myös hylkäys)ja kertaakaan minua ei ole hylätty tai muuten rankaistu auton sääntöjen vastaisuudesta. Että sillei.

Esim. edellä mainittua Subaru Sportin sinetitöntä ohjausyksikköä minulla ei ikinä ole ollut. Tosin minulla oli autossa kaksi yksikköä joista luonnollisesti vain toinen oli käytössä. Kokeilimme kerran toista yksikköä koska epäilimme että alkuperäinen oli viallinen (ei muuten ollut viallinen). Molemmissa boxeissa tosin oli sinetit paikallaan.

Olisi erittäin mukavaa saada tietää mikä on saanut "aikuisen" miehen katkeroitumaan niin pahasti että täytyy aina olla itkemässä meidän tekemisistä ja kirjoittamassa asioista joista et tiedä mitään ja vieläpä virheellisesti.

Ystävällisin terveisin

Olli Haapalainen
 

Dale

Well-known member
Liittynyt
24.7.2001
Viestit
60
Olli Haapalainen:

Olisi erittäin mukavaa saada tietää mikä on saanut "aikuisen" miehen katkeroitumaan niin pahasti että täytyy aina olla itkemässä meidän tekemisistä ja kirjoittamassa asioista joista et tiedä mitään ja vieläpä virheellisesti.
Älä välitä Olli moisesta. Kukaan aivot omistava ihminen ei ota tuota Mad-Mikea vakavasti. Paskanpuhumisen tasosta päätellen taitaa tämä iso miestä esittävä karju ollakkin teini-ikäinen kitisijä.
 

Mad-Mike

Well-known member
Liittynyt
16.11.2000
Viestit
349
Dale:
Olli Haapalainen:

Olisi erittäin mukavaa saada tietää mikä on saanut "aikuisen" miehen katkeroitumaan niin pahasti että täytyy aina olla itkemässä meidän tekemisistä ja kirjoittamassa asioista joista et tiedä mitään ja vieläpä virheellisesti.
Älä välitä Olli moisesta. Kukaan aivot omistava ihminen ei ota tuota Mad-Mikea vakavasti. Paskanpuhumisen tasosta päätellen taitaa tämä iso miestä esittävä karju ollakkin teini-ikäinen kitisijä.
Ajotapasi on perseestä se siitä.
-Jos minä haluan kostaa jollekkin teen sen muilla tavoin kuin ajamalla tahallisesti päälle.

Ja mitä tulee loan heitoon puolin ja toisin olet itse täällä julkisestä väittänyt myös jotain asiaa aivan päinvastaiseksi kuin mitä se todellisuudessa oli. Ehkä muistat itse väärin siihen en ota kantaa mutta jos et muista sitäkään niin voiko sitten muuhunkaan uskoa mitä sylki suuhun tuo ja mitä kirjoitat
En ole katkera, tuntuu että lähinnä sinä itse olet herkkähipiäinen myös kritiikille.
Sehän näkyy myös omasta "aikuisesta" käyttäytymisestästi kun hommat ei heti luista halutulla tavalla.
Ja miksi olisin sinulle katkera sinä ajat ammatiksesi mitä minä en halua tehdä koska tiedän kuinka paljon aikaa se vie muulta hauskalta.
Ja joskus nämäkin asiat selvitetään varmaan ihan kahdenkesken niin ei kummankaan tarvitse "inistä" ja vakuutella kuinka oikeassa kukakin on.
 
Ylös