Nyt tarkkana! Jos puhutaan E36 korisesta 300-sarjasta, niin siinä on ollut aina vuodesta 1992 lähtien nelipyttyinen kone kun auto on ollut "Super Touring" luokassa käytössä. Vimeinen aktiivinen kausi autolla oli 1998, jolloin Schinzerin tiimi otti Saksan mestaruuden Johnny Cecotton voimin. Silloin pellin alla oli kaksilitraiseksi suurennettu M43 kone, joka oli sarjatuotannossa mallissa 318iS. Aina vuoteen 95 saakka käytettiin E30-korisesta M3 autosta tuttua S14 konetta. Vasta uudemman E46 korin myötä 300-sarjalainen Super Touring sai alle suoran kuutosen(malliltaan M52TU), jolloin mallimerkintä 320i oli yhtenevä siviilituotannossa olleen mallin kanssa. Kotimaassa ajetussa Super2000 kisoissa Bemuissa olikin sitten kaksilitrainen kuutonen aina. Mutta se kalustohan oli luokitukseltaan aivan erilaista, kuin Super Touring kalusto.
Tämä Assenin pätkän Bemu on aivan selvästi e36 korinen, joten koneen tosiaankin pitäisi olla nelipyttyinen, mikäli auto siis on "vakiokunnossa". Tekniikka ei kumminkaan missään tapauksessa voi olla Super Touringista suoraan. Katsokaapa miten kuski käsittelee vaihdekeppiä. Ei tuo ole mikään sekventtaaliloova, mikä Super Touringeissa oli loppuajasta. Lisäksi vaihtopisteet ovat sellaiset, että koneessa on ilmiselvästi enemmän vääntöä kuin mitä kaksilitrainen kone voisi tarjota. Kiistatta tuossa autossa alusta on parempi kuin muissa, sillä niin myöhään mies pystyy jarruttamaan. Mutta on sitä tehoakin enemmän.