Ideapankki

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Tähän voi jokainen laittaa keksimänsä, vaikka kuinka hullun idean, jota kuka tahansa hullu voi hyödyntää.

Itse ajattelin sellaista ideaa, jonka avulla kuka tahansa voi keksiä kuinka hullun idean tahansa!
Saa hyödyntää.

Knoukka

Well-known member
Sellanen ideapankki, johon ihmiset vois laittaa ideoitansa vois olla hyvä idea.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Mikroaalto(tai joku muu aalto)pakastin olis hieno. Ideana olis, että pakastaminen tapahtuisi tuolla vehkeellä yhtä nopeasti kuin lämmittäminen mikroaaltouunissa.

Knoukka

Well-known member
Hikoiluhuone. Se ois sellanen että nurkassa ois tulella tai vaikkapa sähköllä kuumennettava kivikasa ja sen kivikasan päälle heitettäis vettä sellasilta vähän ylempänä olevilta hikipenkeiltä. Uskoisin, että siitä vois saada hyvät olot.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
PuoliPöhkön avatarista tuli mieleen, että vanhasta kamerasta voisi kehitellä laitteen, jolla saisi suurennettua pienistäkin ideoista suuria.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
PuoliPöhkön avatarista tuli mieleen, että vanhasta kamerasta voisi kehitellä laitteen, jolla saisi suurennettua pienistäkin ideoista suuria.
:thumbup:
Loistoidea! Juuri tämän mittasuhteen ideoita tulevaisuuden suomi tarvitsee! Skaalattavalla pensselillä skeptikoille päin pläsiä!

Viimeksi muokattu:

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
Mä tarvitsisin henkilökohtaisesti aamuvirkuttimen.
Siis se juttu, joka sinkauttaa ihmisen joka aamu ylös sängystä klo 5:30 täydessä iskukunnossa ja umpipirteänä. Suoraan sängystä vaikkapa aamulenkille.
Nykyään menee ekat puolituntia siihen, että ymmärtää mitä tapahtuu, missä tapahtuu ja milloin tapahtuu. Sen jälkeen voi alkaa hahmottaa onko nousuedellytyksiä vai jatkaako unia.

Sanomattakin lie selvää, että olen salaa kateellinen kaikille aamuvirkuille ihmisille. Itse olen täydellisesti juuri toista äärilaitaa.

Viimeksi muokattu:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Semmoinen lisäjuttu vaikka teksti-TV:hen, että voisi vaikka kirjoittaa kotona hassuja juttuja, ja sitten toiset ympäri maan näkisivät sen hassun jutun omasta telkkaristaan ja vastaisivat siihen. Siten voisi syntyä vuorovaikutusta ja keskustelua? Eikä sen jutun ole pakko olla hassu. Tavallinenkin juttu kelpaisi.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Mä tarvitsisin henkilökohtaisesti aamuvirkuttimen.
Siis se juttu, joka sinkauttaa ihmisen joka aamu ylös sängystä klo 5:30 täydessä iskukunnossa ja umpipirteänä. Suoraan sängystä vaikkapa aamulenkille.
Nykyään menee ekat puolituntia siihen, että ymmärtää mitä tapahtuu, missä tapahtuu ja milloin tapahtuu. Sen jälkeen voi alkaa hahmottaa onko nousuedellytyksiä vai jatkaako unia.

Sanomattakin lie selvää, että olen salaa kateellinen kaikille aamuvirkuille ihmisille. Itse olen täydellisesti juuri toista äärilaitaa.
PuoliPöhkön normaalit aamutoimet tiivistettynä ja sijaisnäyttelijän esittämänä. :idea:

Archie

Well-known member
Mun mielestä työttömille pitäis saada töitä!

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Mulla olis käyttöä jonkinlaiselle automaattiselle listaajalle.
Kauheasti pitää tehdä listoja. On mm. kauppa-, ruoka-, jalka-, dvd-, cd-, wanted-, top- ym listoja, ja hermo menee näprätessä, joten automaattinen listaaja olis pop. Sellainen, millä sais kaikki tarpeelliset listat esim. napin painalluksella. Myös hiiren klikkauksin toimiva listaaja kelpais.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Mikroaalto(tai joku muu aalto)pakastin olis hieno. Ideana olis, että pakastaminen tapahtuisi tuolla vehkeellä yhtä nopeasti kuin lämmittäminen mikroaaltouunissa.
Tää on hieno idea. Ei vaadi kuin pientä fysiikan lakien muuttamista että saadaan mikroaallot jäähdyttämään. :alppu:

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Mulla olis käyttöä jonkinlaiselle automaattiselle listaajalle.
Kauheasti pitää tehdä listoja. On mm. kauppa-, ruoka-, jalka-, dvd-, cd-, wanted-, top- ym listoja, ja hermo menee näprätessä, joten automaattinen listaaja olis pop. Sellainen, millä sais kaikki tarpeelliset listat esim. napin painalluksella. Myös hiiren klikkauksin toimiva listaaja kelpais.
Tässä olis alkuunsa jotain listaa.

Archie

Well-known member
Sellainen korvaan asennettava mikroskooppisen pieni ääninappi olisi hyvä. Se kuiskaisi aina oikeat sanat, kun naisten kanssa juttelee. Eli aavistelisi hieman isännän motiiveja ja kertoisi absoluuttisesti parhaimmat sanat. Monelta harmilta ja vaivalta siinä säästyisi molemmat sukupuolet. Tosin asia pitäisi pitää visusti naisilta salassa, muuten menisi teho akkanapista.

azly

Well-known member
Voisi perustaa ympäri Suomenmaata sellaisia pankkikeskuksia, joissa olisi useiden pankkien konttorit näppärästi samalla alueella, muutaman kymmenen kilometrin päässä jostain suuresta kaupungista. Nimeksi voisi tulla vaikka Ideapankki.