burb
.
Mun mielestä ei ole, mutta sulla on toki oikeus mielipiteeseesi.Keskustelu on aina silloin hedelmällisintä kun laittaa vastapuolen puhuessa kädet korville ja huutaa LÄLLÄLLÄÄÄ!!!
Mun mielestä ei ole, mutta sulla on toki oikeus mielipiteeseesi.Keskustelu on aina silloin hedelmällisintä kun laittaa vastapuolen puhuessa kädet korville ja huutaa LÄLLÄLLÄÄÄ!!!
Lisäänpä burbin ekaksi hahmoksi ignore-listalleni tämän kommentin ansiosta.Mun mielestä ei ole, mutta sulla on toki oikeus mielipiteeseesi.
Soisin ettei tällä palstalla vitsailtaisi lainkaan. Itsekään en.No vitsivitsi.
Totta. Vitsailla voi jollakin vitsifoorumilla.Soisin ettei tällä palstalla vitsailtaisi lainkaan. Itsekään en.
Lasketaanko Hommafoorumi vitsifoorumiksi?Vitsailla voi jollakin vitsifoorumilla.
Se että foorumi on naurettava ei tee siitä vitsikästä.Lasketaanko Hommafoorumi vitsifoorumiksi?
No et ainakaan haukkunut tyhnäksi.:thumbup:En taida ehtiä kaupunkiin torstaina.
:thumbfh::frown:Yritän välttää itsestäänselvyyksiä.
Yritän välttää itsestäänselvyyksiä.
Sama täällä! Kolari-Valtteri, Pelti-Bottas, Puusilmä-Bottas, Änkyrä-Valtteri, Autovahinkokeskus-Valtteri, Vakuutusyhtiöiden kauhu-Valtteri, Rusina-Bottas, Mennäänpästostavälistäniinettäheilahtaa-Boltsu :mad_old:Valtteri Bottas on mun iggessä. Saatanan Tupelo