Ihan siipien sijoitusta tyvestä "latvaan". Esim. Tu-154:ssä siivet osoittiavat melkein alaspäin, mitä mitä ilmiötä länsikoneissa ei tunnu olevan, ehkä Caravelleja lukuunottamatta. Ilmeisesti Hrutzev juuri kehotti kopioimaan Caravellejä joskus kun lensi tai näki sellaisen valtiovierailulla jossakin. Kai sitten juuri Ranskan vierailulla, kun ranskalaisvalmisteisia olivat. Tupolev 134, ja myöhemmiin samalta alustalta kehitetty TU-154 suunniteltiin, esim Caravelle SE210:n kopioiksi. Ilyushin suunnittelutoimisto ei varmaan ollut niin keskusjohtoinen (lue armeijajohtoinen), kuin Tupolevin toimisto, mutta sama suorakulmainen siipien asettelu jatkui IL62:ssa. DC-10:n kopion The Il-86: siivet taas osoittivat melkein samassa kulmassa, kuin esikuvassaan Kympissa. Iljushinissa oli toki muuten neljä moottoria Kympin kolmen asemesta; Neuvostoliitossa se taloudellisuus ei ollut niin tärkeää kuin länsimassa kilpailun puutten takia.