Ilmainen .avi edit

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Pitäisi saada avi-muodossa olevaa videotiedostoa nipsittyä lyhemmäksi (alusta 10 minuuttia pois ja lopusta yli 9 tuntia pois)

Onkohan niin yyberiä ilmais-tiezikkaohjelmaa saatavilla, joka pystyy tähän, ja jota minä osaan vieläpä käyttää?
Mikähän se näin erinomainen ohjelma voisi olla, suosituksia?

En ole ikinä editoinut tiezikalla elävää kuvaa.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
Jätkällä on yli 9:hdeksäntuntinen pokeleffa siinä!
Itseasiassa intervallikuvauksena (timelapse englanniksi) toteutettu, ylhäältä kuvattu filmi parkkipaikan pysäköintiruutujen maalauksesta.
Viivat ilmestyy silleen jännästi "nopeutettuna" asfalttiin (esitysnopeus viisi minuuttia sekunnissa), you nou.

Kamera kuvasi aluetta reilusti ennen viivamaalauksen alkua ja vielä reilummin sen jälkeen, joten filkasta tuli liian pitkä.
Ny pitäis saada nipsastua siitä välistä vaan se maalaustapahtuman mittainen action talteen - muu osa on aika tylsää ja korutonta parkkipaikkakomiikkaa.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
hehhehheheh.

Kohta on Puolipöhkö turaamassa ipadin imoviella 9:hdeksää tuntia elokuvan lopusta ja 10:ymmentä minuuttia alusta pois.

Tuskanhuudot tulevat kuulumaan Tampereelle saakka.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Mulla olis täysin ilmainen ratkaisu:

Pistä se video pyörimään ja kuvaa kameralla se haluamasi pätkä uudestaan siitä kuvaruudulta.

Örfil

Guest
Windows Moviemakerilla olen kaikki poke....siis luontojutskat editoinut.
Ilmainen kikkula.

Edit: renkku ehti ensiksi.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Itseasiassa intervallikuvauksena (timelapse englanniksi) toteutettu, ylhäältä kuvattu filmi parkkipaikan pysäköintiruutujen maalauksesta.
Viivat ilmestyy silleen jännästi "nopeutettuna" asfalttiin (esitysnopeus viisi minuuttia sekunnissa), you nou.

Kamera kuvasi aluetta reilusti ennen viivamaalauksen alkua ja vielä reilummin sen jälkeen, joten filkasta tuli liian pitkä.
Ny pitäis saada nipsastua siitä välistä vaan se maalaustapahtuman mittainen action talteen - muu osa on aika tylsää ja korutonta parkkipaikkakomiikkaa.
Lisää liitua!

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
Onko noi ruudut mopoautoille, kun näytti aikas kapeilta? :eek:
Näyttää vaan, kun ovat pitkiä.
Siinä oli tänään parkissa mm. Audi A8 Lang, joka sopi ruutuun ns. ihan hyvin.
Ainahan parkkiruuduissa svois olla leventämisen varaa, mutta kyllä noiden ruutujen rajoissa pystyy operoimaan normi-henkilöautolla ihan OK.

Viimeksi muokattu:

burb

.
Mikähän lie tuon liitua asfalttiin -meemin alkulähde? On nimittäin unohtunut, jos olen koskaan asiaa edes tiennyt.