Jokainen hahmoke on aiheen arvoinen, jokainen figuuri on tärkeä.Kuka mitä missä minkä takia? Minkä takia minusta on tehty aihe?
Totta. Paitsi markoj, joka on se poikkeus, joka tuon säännön vahvistaa.Jokainen hahmoke on aiheen arvoinen, jokainen figuuri on tärkeä.
No en nyt sanois ihan noin veikkaan et tää aihe tehtiin sen mun ja Kurskin ''väittelyn'' jälkeen ja se kuva kertoo siitä, että mua vihataan. Veikkaan että olen oikessa.Jokainen hahmoke on aiheen arvoinen, jokainen figuuri on tärkeä.
Tuli mieleen yks Veikko.Jokainen hahmoke on aiheen arvoinen, jokainen figuuri on tärkeä.
Eikai tuossa kuvassa ole mitään muuta kuin, että tuossa on Tapparan pelaaja etualalla.No en nyt sanois ihan noin veikkaan et tää aihe tehtiin sen mun ja Kurskin ''väittelyn'' jälkeen ja se kuva kertoo siitä, että mua vihataan. Veikkaan että olen oikessa.
No nii-in mut siinä onko toi sit Ojanen jota taklataan niin siksi luulen niin.Eikai tuossa kuvassa ole mitään muuta kuin, että tuossa on Tapparan pelaaja etualalla.
Höpö höpö. Olet jo selvästi osa forumia ja susta pidetään ihan takuulla. Eihän sulle muuten keljuiltas.No en nyt sanois ihan noin veikkaan et tää aihe tehtiin sen mun ja Kurskin ''väittelyn'' jälkeen ja se kuva kertoo siitä, että mua vihataan. Veikkaan että olen oikessa.
Ihs.Höpö höpö. Olet jo selvästi osa forumia ja susta pidetään ihan takuulla. Eihän sulle muuten keljuiltas.
On se Ojanen ja on Pelimiehen (kuopiolainen baari ja KalPan fanikauppa) etuovissa tuo kuva.No nii-in mut siinä onko toi sit Ojanen jota taklataan niin siksi luulen niin.
Legendaarinen!
Mä vähän vihaan sua Mellu!Tarttis varmaan pistää foorumin ylälaitaan joku banneri muistuttamaan Isokasia siitä ettei sitä vihata eikä sille kuittailla täällä sen enempää kuin kellekään muullekaan. Ei tarvis palata asiaan joka toikissa.
Kun aikoinaan näin ton videon, niin arvostus miestä kohtaan nousi ropisten. :thumbup:Legendaarinen!
Kumpaa?Kun aikoinaan näin ton videon, niin arvostus miestä kohtaan nousi ropisten. :thumbup:
Mossea!Kumpaa?
Aha..On se Ojanen ja on Pelimiehen (kuopiolainen baari ja KalPan fanikauppa) etuovissa tuo kuva.
Joo ja kaikki vihaa sua ja mua ja Fyffee.:ahem: