Jaggen myynti ja kolmannet autot
Jos Fordia tai Coswortia ei myydä ja talli poistuisi kokonaan fykkösistä se olisi sääli. Ettei ole väliä vaikka joku sellainen taho jolla olisi resusseja pyörittää tallin toimintaa korkeintaan samalla tasolla on yhtä tyhjän kanssa
Pons:han vois tulla Camelin sponssaamana fykkösiin. Dallaran tai jonkun muun rungon valmistajan kanssa.
Pitäis vaan saaha vielä joku sopiva moottorinvalmistaja ostamaan Cosworth...Vaikka Yamaha, ostihan ne John Juddinkin pajan ja tulokset parani ennen kuin ehti silmää räpäyttää. Tai vaikkapa Volkswagenin joku alamerkki Skoda, Seat, Lamborgini, onhan niillä nuita merkkejä jotka ei niin korkeaa profiilia moottoriurheilun kuniinkuusluokassa tavoittele niin kuin Jaguar, varmasti kannattais nimetä Coswortin ei VW kannattais ainakaan nimetä moottoreitaan Volkswageneiksi, Audiksi tai Bentleyksi.)
Mielestäni kolmannen oikeus kolmannen auton ajattamiseen pitäisi antaa kahdelle huonoimmalle tiimille.
Tässä tapauksessa Minardille ja Jordanille niin olisi niilläkin mahdollisuus kerätä teoreettisesti enenmmän pisteitä sitä miten tmä vaikuttaisi tallejen talouteen en tiedä. Varmaankin huonosti.Sempä takia Kattojärjestö FIA:n olisi tuotteva kahta viimeistä tallia jotta nämä pystyisivät ajattamaan kolmea autoa per kisa. Jotta jättiläismäisiltä yllätyksiltä vältyttäissiin voitaisiin palata esikarsinta menetelmään eli kerran kauden puolessa välissä katsottaisiin mitkä ne kaksi tiimiä siinä vaiheessa ovat ja jos ovat vaihtuneet niin kolmennet autot niille sitten.
Toisaalta nuita vaihtoja voisi olla vaikka neljä per kausi ettei joku tiimi yrittäisi maksimaalisella luotettavuudellaan vain testata ekaa puoliskoa kautta ja sitten ottaa loput 8 kilpailua kolmoisvoittoja.
:dunno: :frown: :dunno: :thumbdown :mad_old: :jaska: :alppu:
Jos Fordia tai Coswortia ei myydä ja talli poistuisi kokonaan fykkösistä se olisi sääli. Ettei ole väliä vaikka joku sellainen taho jolla olisi resusseja pyörittää tallin toimintaa korkeintaan samalla tasolla on yhtä tyhjän kanssa
Pons:han vois tulla Camelin sponssaamana fykkösiin. Dallaran tai jonkun muun rungon valmistajan kanssa.
Pitäis vaan saaha vielä joku sopiva moottorinvalmistaja ostamaan Cosworth...Vaikka Yamaha, ostihan ne John Juddinkin pajan ja tulokset parani ennen kuin ehti silmää räpäyttää. Tai vaikkapa Volkswagenin joku alamerkki Skoda, Seat, Lamborgini, onhan niillä nuita merkkejä jotka ei niin korkeaa profiilia moottoriurheilun kuniinkuusluokassa tavoittele niin kuin Jaguar, varmasti kannattais nimetä Coswortin ei VW kannattais ainakaan nimetä moottoreitaan Volkswageneiksi, Audiksi tai Bentleyksi.)
Mielestäni kolmannen oikeus kolmannen auton ajattamiseen pitäisi antaa kahdelle huonoimmalle tiimille.
Tässä tapauksessa Minardille ja Jordanille niin olisi niilläkin mahdollisuus kerätä teoreettisesti enenmmän pisteitä sitä miten tmä vaikuttaisi tallejen talouteen en tiedä. Varmaankin huonosti.Sempä takia Kattojärjestö FIA:n olisi tuotteva kahta viimeistä tallia jotta nämä pystyisivät ajattamaan kolmea autoa per kisa. Jotta jättiläismäisiltä yllätyksiltä vältyttäissiin voitaisiin palata esikarsinta menetelmään eli kerran kauden puolessa välissä katsottaisiin mitkä ne kaksi tiimiä siinä vaiheessa ovat ja jos ovat vaihtuneet niin kolmennet autot niille sitten.
Toisaalta nuita vaihtoja voisi olla vaikka neljä per kausi ettei joku tiimi yrittäisi maksimaalisella luotettavuudellaan vain testata ekaa puoliskoa kautta ja sitten ottaa loput 8 kilpailua kolmoisvoittoja.
:dunno: :frown: :dunno: :thumbdown :mad_old: :jaska: :alppu:
Viimeksi muokattu: