Onko kilpa-autoissa koskaan asennettu jarruja keskemmälle runkoon?
Tällöin jousittamaton massa pienenisi ja ripustukselta poistuisi myös suurin osa jarrutuksesta aiheutuvista kiertovoimista, joka myös keventäisi rakennetta.
Vetämättömiin pyöriin tarvitsisi tietenkin akselit, joiden nivelien pitäisi kestää jarruvoimat ja etupyörien tapauksessa kääntyvälle akselille.
Vetävän akselin pitää jo nyt kestää moottorin vääntö, mutta olisiko jarrutuksen vääntövoima paljonkaan suurempi?
Jäähdytys todennäköisesti olisi mahdollista toteuttaa.
Tällöin jousittamaton massa pienenisi ja ripustukselta poistuisi myös suurin osa jarrutuksesta aiheutuvista kiertovoimista, joka myös keventäisi rakennetta.
Vetämättömiin pyöriin tarvitsisi tietenkin akselit, joiden nivelien pitäisi kestää jarruvoimat ja etupyörien tapauksessa kääntyvälle akselille.
Vetävän akselin pitää jo nyt kestää moottorin vääntö, mutta olisiko jarrutuksen vääntövoima paljonkaan suurempi?
Jäähdytys todennäköisesti olisi mahdollista toteuttaa.