Älä rienaa, sika-Mika tekee sustakin vielä rikosilmotuksen!Tähän sen verran puolustusta Tuksulle, notta kyllä tuo Lahtonen on kanssa yksi vitun idiootti ja apina. Eiköhän se jo kerro paljon, kun 'mies' on Alibin päätoimittaja.
Muistaakseni Spede veti sitä joskus kuonoon, kun se häsläsi kameransa kanssa. Saatan olla väärässäkin, mutta en jaksa just nyt googlettaa asian oikeaa tolaa.
Oliko ihan Aito Pasanen vai tavan kadun-spede?Tähän sen verran puolustusta Tuksulle, notta kyllä tuo Lahtonen on kanssa yksi vitun idiootti ja apina. Eiköhän se jo kerro paljon, kun 'mies' on Alibin päätoimittaja.
Muistaakseni Spede veti sitä joskus kuonoon, kun se häsläsi kameransa kanssa. Saatan olla väärässäkin, mutta en jaksa just nyt googlettaa asian oikeaa tolaa.
No ihan orikinaali Pete Pasanen. Edelleenkään en jaksa googgeloida asian tiimoilta.Oliko ihan Aito Pasanen vai tavan kadun-spede?
Siinäpä sitten tekee. Moon sitä ennenkin rankasti arvostellut joko täällä, tai Jatkoajassa. En muista kummassa. Enkä jaksa edelleenkään googgeloida asian tiimoilta.Älä rienaa, sika-Mika tekee sustakin vielä rikosilmotuksen!
Siitä vaan.Heräsi vahvoja mielihaluja googgeloida asian tiimoilta.
Pertti Pasanen!Oliko ihan Aito Pasanen vai tavan kadun-spede?
Oli se vahinko.Jaa.
Se oliskin ollu juttu, jos Lahtonen olisi vahingossa soittanut poliiseille.
Enkös mä jo aikaisemmin sanonut, ETTEN OLE LÄHELLÄKÄÄN OLLUT!Busted!
Tarkka poika kun osuu kauempaakin..Enkös mä jo aikaisemmin sanonut, ETTEN OLE LÄHELLÄKÄÄN OLLUT!
HAJAANTUKAA! :mad_old:
No johan mä tunnustin vanhemmuuteni.Onkohan tuolla Lumipallon nimen alle ilmestyneellä siittiöllä jotain yhteyksä Tuksun raskausuutiseen? Aika lähekkäin noin niinku ajallisesti ajoittuvat.