Johanna Tukiainen

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Juu. Heti teki mieli kokea mitä rakkaus on kun Tuksu sen näyttää, mutta eihän meikäläinen tuohon pysty. Kun ei ole munaa tarpeeksi esille kelattavaksi.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Siis kyllähän Tuksun laulu- ja tanssitaidot on silleen aika hyvässä balanssissa keskenään.

Ria

Jäässä
Siis häh? Luulin kuulevani Tuksun sanovan tuossa pätkässä, että hän EI ole ammattilaulaja. Ei kai Tuksulla vaan ole lääkitys menossa oikeeseen suuntaan. Odotin nimittäin jotain tämänkaltaista lausuntoa: "Siis mähän oon ammattilaulaja, laulanu show-laulua ympäri maailman 15 vuotta. Nyt mä laulan teille yhden Dollsien biiseistä, niit on 70 500, mut mä osaan ne kaikki ulkoa."

Ai niin. "Give it to me baby!"
Minä olen lisäksi vähän pettyny tohon sen asuun. Onneksi sentään huulipuna ja hiukset pelasti tyylin.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Toivottavasti ei tuossa sekoita Ahvenanmaata Afrikkaan.

Rogue

Jää(telö)mies
Sijainti
Banned
Tulen uskoon, jos tämä naudanpaistijauheliha siirtyy Ruotsiin, sillä silloin joku on rukouksiini vastannut. :wink:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Ei pienintäkään aavistusta mikä oli se voima joka sai minut klikkaamaan linkkiä jonka otsikkona oli Tukiaisen laihduttava glamourtanssi. Mutta sen tiedän, että videon puoliväliin katsottuani katsoin velvollisuudekseni jakaa linkin myös teidänkin iloksenne.
Se on tässä.
Oliko se muuten se Arto, joka lauloi tuossa "I want to get away, I want fly away, jeee jeee jeee"?

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Voiskohan noi silmäripset mitenkään olla pidemmät? Vai onko kameran linssiin jäänyt joku sudenkorennon siipi? :doubtful:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
No juma.

Runo hääparille:

Sua palvon, oi Tuksu, Arto hihkas,
yöt valvon, jos tulee muksu, kun olen pihkas.
Pappi vihkas
.

Sen pituinen se.
Sieltähän irtoo runoo! Lieneekö onnistunut kiekkopeli syynä. :rolleyes:

Sen kunniaksi vielä toinenkin kuva. Minulla tuli siitä ensimmäisenä mieleen, että on tainnut juomat roiskahtaa rinnuksille, mutta nehän onkin koristeita.