Troy
Well-known member
Juu. Heti teki mieli kokea mitä rakkaus on kun Tuksu sen näyttää, mutta eihän meikäläinen tuohon pysty. Kun ei ole munaa tarpeeksi esille kelattavaksi.
Minä olen lisäksi vähän pettyny tohon sen asuun. Onneksi sentään huulipuna ja hiukset pelasti tyylin.Siis häh? Luulin kuulevani Tuksun sanovan tuossa pätkässä, että hän EI ole ammattilaulaja. Ei kai Tuksulla vaan ole lääkitys menossa oikeeseen suuntaan. Odotin nimittäin jotain tämänkaltaista lausuntoa: "Siis mähän oon ammattilaulaja, laulanu show-laulua ympäri maailman 15 vuotta. Nyt mä laulan teille yhden Dollsien biiseistä, niit on 70 500, mut mä osaan ne kaikki ulkoa."
Ai niin. "Give it to me baby!"
No tältä kantilta kun katsoo niin Tuksu on kyllä erinomasen sopusuhtanen ja harmooninen kokonaisuus.Siis kyllähän Tuksun laulu- ja tanssitaidot on silleen aika hyvässä balanssissa keskenään.
:tsamppanjanpoksautushymiö:NONNI! KATTOKAA NYT MITÄ TEITTE!
Hmm se siis ehkä kelpais muslimeille?Tulen uskoon, jos tämä naudanpaistijauheliha siirtyy Ruotsiin, sillä silloin joku on rukouksiini vastannut. :wink:
Nyt on tehty perässä!Ei pienintäkään aavistusta mikä oli se voima joka sai minut klikkaamaan linkkiä jonka otsikkona oli Tukiaisen laihduttava glamourtanssi. Mutta sen tiedän, että videon puoliväliin katsottuani katsoin velvollisuudekseni jakaa linkin myös teidänkin iloksenne.
Se on tässä.
Samassa veneessä ollaan.Yolanda sanoi:En ole koskaan eläessäni ollut näin rumannäköinen ja painavassa kunnossa.
Oliko se muuten se Arto, joka lauloi tuossa "I want to get away, I want fly away, jeee jeee jeee"?Ei pienintäkään aavistusta mikä oli se voima joka sai minut klikkaamaan linkkiä jonka otsikkona oli Tukiaisen laihduttava glamourtanssi. Mutta sen tiedän, että videon puoliväliin katsottuani katsoin velvollisuudekseni jakaa linkin myös teidänkin iloksenne.
Se on tässä.
Jo. Joskus viiden jälkeen tänään.Joko ne on vihitty?
No juma.Jo. Joskus viiden jälkeen tänään.
Sieltähän irtoo runoo! Lieneekö onnistunut kiekkopeli syynä.No juma.
Runo hääparille:
Sua palvon, oi Tuksu, Arto hihkas,
yöt valvon, jos tulee muksu, kun olen pihkas.
Pappi vihkas.
Sen pituinen se.