Johanna Tukiainen

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
...
Sanon aika härskisti mutta menkööt perkele, modet moderoi jos ei muuta:
...
Aamen.

Modet huom! Moderoikaa jos tahotte, tää vaan on mun suoraselkäinen mielipide.
Täällä vapaalla on muistaakseni vapaampaa kuin F1-puolella.

Jännästi resonoi muuten toi sun sigu tän ketjun kanssa. Siis toi: "Siinä voi tukiaisten päältä vittuilijat ja ..." :idea:

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Luin kokonaan ton keskustelun. Mä en tajuu miks se hengaa romanien kanssa? :confused: Ei siitä voi mitään hyvää seurata. Olivat uhkailleetkin häntä.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Luin kanssa pääosin sen keskustelun. Jos on oikea, niin ihmetyttää miten suurinpiirtein samassa viestissä kirjoitetaan miten "Yrpä on ihan vitun huijari ja väkivaltainen skitsotransu eikä olla enää kyllä ikinä sen kanssa tekemisissä ja muuten tänään täytyy vielä hakea Yrpältä pameja ja jotai rauhottavaa piriä ja sit se tarttee tonnin lainaan voisko äiti laittaa mun tilille maksan sit kun saan palkan".

Jabsu

Hirvimettällä
Luin kanssa pääosin sen keskustelun. Jos on oikea, niin ihmetyttää miten suurinpiirtein samassa viestissä kirjoitetaan miten "Yrpä on ihan vitun huijari ja väkivaltainen skitsotransu eikä olla enää kyllä ikinä sen kanssa tekemisissä ja muuten tänään täytyy vielä hakea Yrpältä pameja ja jotai rauhottavaa piriä ja sit se tarttee tonnin lainaan voisko äiti laittaa mun tilille maksan sit kun saan palkan".
Ne on Yrpän aineissa kirjoitettua ja sitten huomataan, että Yrpän aineet on lopussa ja Yrppä onkin taas loistotyyppi.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Koiransa menetti ainakin. Ja rahat finaalissa. Ja aineissa pyörii.

Vankilaan äkkiä selviämään.

Captain Howdy

Well-known member
Eilen Laajasalossa tuli vastaan hälytysajoneuvoja ja heitin kaverille, että ovatkohan Tukiaisille menossa...

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Jooh, näinhän siinä sitten kävi.

Täytyy toivoa että Johanna ei ota tästä vieläkin suurempaa kulmaa huonompaan suuntaan, vaan tekisi nyt sen täyskäännöksen. On astetta kovempi paikka nyt.

Joni

Well-known member
Vaikka en muuten välitä tyypeistä niin ei tälläistä koskaan toivo kenellekkään. Jaksamisia.