kurski
Oisko minkä tyyppistä ?
Niin, voihan sen ajatella silleen.Meillä ammattipiireissä tuo on maitua.
Niin, voihan sen ajatella silleen.Meillä ammattipiireissä tuo on maitua.
Uudenlainen tuote minulle. Mistä kaupoista saa.Semilight Colaa
Heheh siis melkein lighti colaa (sisältää sokeria ja makeutusaineita)Uudenlainen tuote minulle. Mistä kaupoista saa.
Eli vähän kuin tarjoustalon vip solo cola.Heheh siis melkein lighti colaa (sisältää sokeria ja makeutusaineita)
Jtn sen tapaista joo.Eli vähän kuin tarjoustalon vip solo cola.
Rakentaa talo, vai ostaa valmis? Kumpi lie tuottanee suuremman onnistumisen kokemuksen?Eikö kannattaisi vaan etsiä googlella maitopurkin kuva? Vain onko ongelma se, että ne kuvat ovat yleensä tarkanpuoleisia?
Minä kyllä haluaisin nähdä kurskin rakentaman talon.Rakentaa talo, vai ostaa valmis? Kumpi lie tuottanee suuremman onnistumisen kokemuksen?
Eiköhän nuo maalla asuvat osaa paremmin ku kaupunkilaiset (kokemus)Minä kyllä haluaisin nähdä kurskin rakentaman talon.
Siksi niin monet poikamiehet tykkäävät harrastaa käden askareita: saa edes joskus jotakin menemään kunnolla päin vittua.Rakentaa talo, vai ostaa valmis? Kumpi lie tuottanee suuremman onnistumisen kokemuksen?
Kun tekee ite, saa just sellasen kun sattuu tulemaan. Näin vapaasti JPP:tä lainaten.
Tää oli huonoSiksi niin monet poikamiehet tykkäävät harrastaa käden askareita: saa edes joskus jotakin menemään kunnolla päin vittua.
Totuus saa raavaankin miehen juomaan. Tosimies tosin vie raavatkin kaniin ja juo nekin rahat.Tää oli huono