Käytätkö partahöylää vai partakonetta?

PekPoy

oik. yo.
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Höylä, suositun tuntuinen Gilletten viisiteräinen. Vielä pari vuotta sitten käytössä oli kolmiteräinen ja eron nykyiseen siirtyessä huomasi. Muistaakseni. Vaahdoksi on vakiintunut Nivea. Joka toinen päivä suunnilleen höyläilen, jos tarvii näyttää siistiltä for an occasion niin voi joutua peräkkäisinäkin päivinä siistimään.

En suostu uskomaan että tuo dildoversio olis ajojäljeltään parempi. Tietty jos tyttöystävän paikkoja STOP jätän lauseen kesken.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Kun muutkin mainitsi, niin vaahtona kaytan Niveaa. Aiemmin kaytin geeleja, mutta kylla toi Nivean vaahto on hyvaa.
Tyomatkoilla on Biotherm Hommen pikkuvaahto purkkeja. Nekin on hyvaa laatua. :thumbup:

Joni

Well-known member
Noniin tuli eilen hankittua:

5 teränen ja paristolla toimiva höylä. Voi tietty myös ilman paristoja käyttää:
+ Partageeli tai joku sen ja vaahdon sekotus:

Täytyy sanoa että erinomaista tulosta ja ei yhtään ärtyneisyyttä melkeen! :ahem:

Ainoo asia jonka haluun vaan kysyy et tarviiko tuota partageeli pulloa ravistaa? Ainakaan ohjeissa ei sanota mitään tai missään muualla mutta olisko siitä jotain hyötyöä sitten? Noh jokatapauksessa tyytyväinen olen!

Viimeksi muokattu:

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Katos, itsekin olen mieltynyt Nivean partavaahtoon lailla PekPoyn ja Mylliksen. Höyläksi mulle kelpaa esim. tämä:

mjk

...
Noniin tuli eilen hankittua:
Tarvii tietenkin jotta ravistelu saa käyntiin kemiallisen reaktion purkissa, yhtä tyhjän kanssa ilman ravistelua sheivailu. Muista säilyttää pulloa viileässä, mieluiten vaikka tuuletusräppänän sisällä jotta koostumus säilyy ja takaa parhaan ja kestävimmän lopputuloksen.

Sulla on vielä paljon opittavaa :)

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ajoin aamulla hotellin kaksikkoterällä parran. Eka terä nosti karvan ja toinen leikkasi ihon rikki. 3 isoa vekkiä tuli. Vessapaperia haavoihin. Aamupalalle laitoin laastaria pahimpaan vekkiin. :nope: