Captain Howdy
Well-known member
Viiksi kuin viiksi.Höyläten vedän, mutta en partaa.
Viiksi kuin viiksi.Höyläten vedän, mutta en partaa.
:eek!::eek!:Kun muutkin mainitsi, niin vaahtona kaytan Niveaa. Aiemmin kaytin geeleja, mutta kylla toi Nivean vaahto on hyvaa.
Tyomatkoilla on Biotherm Homon pikkuvaahto purkkeja. Nekin on hyvaa laatua. :thumbup:
Olen joskus hätäpäissäni ostanut nuita Bic-höyliä. Eniten hämmentää pussin 'Sensitive'-teksti.Katos, itsekin olen mieltynyt Nivean partavaahtoon lailla PekPoyn ja Mylliksen. Höyläksi mulle kelpaa esim. tämä:
Ai saattanKatos, itsekin olen mieltynyt Nivean partavaahtoon lailla PekPoyn ja Mylliksen. Höyläksi mulle kelpaa esim. tämä:
Tarvii tietenkin jotta ravistelu saa käyntiin kemiallisen reaktion purkissa, yhtä tyhjän kanssa ilman ravistelua sheivailu. Muista säilyttää pulloa viileässä, mieluiten vaikka tuuletusräppänän sisällä jotta koostumus säilyy ja takaa parhaan ja kestävimmän lopputuloksen.Noniin tuli eilen hankittua:
Sulla on vielä paljon opittavaa
Peesaan. Sama kun laittais Fiskarsin halkaisukirveen kylkeen "Sensitive".Olen joskus hätäpäissäni ostanut nuita Bic-höyliä. Eniten hämmentää pussin 'Sensitive'-teksti.
En suosittele.
Ja yks rivakka veto, ni ei tarvi ajella enää koskaan!Jätkät ei vaan osaa. Noista saa jeesusteipillä askartelemalla tusinateräisen. Kyä lähtee.
Sängen? :doubtful:Olipas urakkata. Poistin noin kuukauden ikäisen sängen.