Kaikkien aikojen Formulakausi 2014!

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18208
Uudet koneet vanhat kujeet! Ensi kaudella ei lyyä enää V8:ia tulille, vaan uusiin moottoreihin vedetään hyrskytin kylkeen ja sierra jätttää sen. Suomalaisista Kimikimikimi tekee paluun Ferrarille ja Bottas jatkaa hienosti alkanutta uraansa sössö-Feelun kanssa Williamsilla.

Kuskiruletti on taas pyörinyt kuin Bernie pyöröovissa: McLaren antoi Sertso Perezille kenkää vain yhden kauden jälkeen sekä Webber kyllästyi viimein olemaan Vettelin perser... aisan.. no kakkosviulun soittaja ja ajaa jatkossa epätasaisia kisastinttejä sekä ottaa surkeita startteja Porchella. Tilalle tuli joku australialainen hymypoika. Pastori otti öljyrahansa ja lähti Lotukselle, jonka vakuutusyhtiön toimitusjohtaja huhujen mukaan hirtti itsensä tallin julkistettua ensi kauden kuskinsa. Nico ”hulk happy” ja Adrian *fap fap fap* Sutil vaihtoivat talleja keskenään, kumpikin omien sanojensa mukaan parempaan. Tietysti, kuka sitä nyt huonompaan vaihtais, paitsi tietysti Suomussalmen kuha Caterhamille.

Ensi kauden autot ovat jo hyvässä vaiheessa usealla tallilla, erityisesti kärkipäässä. Alonso on ajanut Ferrarin simulaattorissa 12 tuntista päivää jo koko joulukuun, käyttäen luppoajan ruutupaperilla parannusehdotusten ehdottamiselle insinööreille sekä kuntopyöräilyyn. Lewis Hamilton taas viettää ainakin osan talvesta korkeanpaikanleirillä kuntoilemassa Norjan hiihtomaajoukkueen kanssa. Heti lääkärin tavattuaan lekuri totesi, että kuules poika sullahan pihisee keuhkot lailla ketjupolttajan! Mä hoidan sulle tästä astmalääkityksen kuntoon, niin eiköhän ala kulkeen. Saataiskohan Vettelille vihdoin haastaja?

Nyt täytyy tehdä kimit. Yleensä tässä kohtaa kertoisin mistä voit katsoa ensi kauden Fykskisat, mutta koska i haven’t been paid single euro whole four years, niin haistatan vitut MTV:lle ja lähden selkäleikkaukseen. Oikeasti siis juomaan ja karaokea vetämään, erityisesti Matti-Esko Hytösen tuotantoa.


- Mä oon rekkamies, hitto soikoon!
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18208
Lukaisin tuossa vanhat läpi ja huomasin, että oon ihan huomaamatta kierrättänyt muutamia juttuja.

Seuraava toikki sisältää luultavasti pelkästään vanhoja vitsejä! Eläköön kierrätys.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18208
Pitäsköhän hallinoida tää ketju vapaalle? Lätkiksessä lukukertoja on kertynyt 26, joista yli puolet on varmaan mun omia kyttäyksiä.

Eihän tää mikään hassuttelun riemuvoitto ole, mutta meni mulla tähän varmaan vartti yhteensä kirjoittamiseen ja kuvan etsimiseen. Menee vähän niinkuin hukkaan jos tän näkee vain burb. Vaikka itsellehän tätä työtä ensisijaisesti tehdään jne. Mutta Vapaa kyllä kaipais vähän sisältöä, oli se sitten vaikka huonoa sisältöä.

En tiedä. Jatkan viinan ottoa ja pohtimista.
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Pitäsköhän hallinoida tää ketju vapaalle? Lätkiksessä lukukertoja on kertynyt 26, joista yli puolet on varmaan mun omia kyttäyksiä.

Eihän tää mikään hassuttelun riemuvoitto ole, mutta meni mulla tähän varmaan vartti yhteensä kirjoittamiseen ja kuvan etsimiseen. Menee vähän niinkuin hukkaan jos tän näkee vain burb. Vaikka itsellehän tätä työtä ensisijaisesti tehdään jne. Mutta Vapaa kyllä kaipais vähän sisältöä, oli se sitten vaikka huonoa sisältöä.

En tiedä. Jatkan viinan ottoa ja pohtimigsta.
Saako hallinnoida? Just sopivasti ois viikko kauden alkuun.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18208
Mitäs taikuutta tämä on, että toikki on sekä lätkiksessä että vapaalla?
 

Zervuska Haidis

Well-known member
Liittynyt
8.1.2007
Viestit
12580
Sijainti
Sivulla viisi
Kuinka laajalle sä olet sitten ehtinyt levitä? Kannattaa kerätä mahdollisimman paljon seuraajia ja tykkäyksiä ennen kuin tekee mitään lopullisia ratkaisuja. Suosittelen, että haastat vasta sitten kun et enää mahdu risuaitojen sisälle.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18208
No mä oon tällainen tiiseri

Sen verran minussakin on autistin verta, että tätä on pakko jatkaa. Tämän kauden version hahmottelu aloitettu. Ts. tein word-tiedoston jossa linkit aiempien vuosien toikkeihin.
 
Ylös