Joo totta! Siinä saa pini salakkakin riemun aikaan mun huulille kun mä kalastan! :thumbup:Aloittelija vittuuntuu jos vetää tuntitolkulla vaappua. Parempi saada ahvenetirri kun ei mitään. Järvissä on usein isompia kaloja kun meressä.
Joo totta! Siinä saa pini salakkakin riemun aikaan mun huulille kun mä kalastan! :thumbup:Aloittelija vittuuntuu jos vetää tuntitolkulla vaappua. Parempi saada ahvenetirri kun ei mitään. Järvissä on usein isompia kaloja kun meressä.
Saalistusta Mehe, vielä tässä iässä ihmisellä on saalistusvietti!Kauppahallista pystyrysällä.
Jaa sä tarviit siis kokemuksia. Timon ehdottamasta Honkkarista käyt ultralight vehkeet ja pari pientä lippaa ja snadia vaappua. Sitten yön selässä jollekin koskelle, jossa on tietysti ehdoton kalastuskielto ja paljon taimenta. Jallupullo saappaassa. Hienoja elämyksiä, kun oot munia myöten koskessa ja on parikilonen kiinni ja siima seitinohutta ja vapa aivan mutkalla. Hiljaakin pitäis olla, ettei ammuta siihen paikkaan ja jalmaria on päässä niin, ettei eteensä nää. Siitä mörköä rannalle ja pannuun ja kuteet kuivumaan ja laavulla takaapäin.Saalistusta Mehe, vielä tässä iässä ihmisellä on saalistusvietti!
Onks Laralla...MUNAT??Hienoja elämyksiä, kun oot munia myöten koskessa.
Helposti.Onks Laralla...MUNAT??
Ja siellä jos nappaa saalis kiinni niin ei ole ihan pieni vonkale sitten kyseessä..Mato-onginta on kelpo kalastusmuoto ja sitä voi harrastaa vaikka maauimalassa.
Just tää on se mitä mä hain! Mehe taas kerran. ASIAN YTIMESSÄ! :ahem:Jaa sä tarviit siis kokemuksia. Timon ehdottamasta Honkkarista käyt ultralight vehkeet ja pari pientä lippaa ja snadia vaappua. Sitten yön selässä jollekin koskelle, jossa on tietysti ehdoton kalastuskielto ja paljon taimenta. Jallupullo saappaassa. Hienoja elämyksiä, kun oot munia myöten koskessa ja on parikilonen kiinni ja siima seitinohutta ja vapa aivan mutkalla. Hiljaakin pitäis olla, ettei ammuta siihen paikkaan ja jalmaria on päässä niin, ettei eteensä nää. Siitä mörköä rannalle ja pannuun ja kuteet kuivumaan ja laavulla takaapäin.
Ytimessäpä hyvinkin. Tuntosarvi sykkeessä.Just tää on se mitä mä hain! Mehe taas kerran. ASIAN YTIMESSÄ! :ahem:
No doubtei! Siälä on ja pysyy! :thumbfh:Ytimessäpä hyvinkin. Tuntosarvi sykkeessä.
Ai siis joku hahmo Jasper?Toi Jasper Pääkkönen vois tietää.
Tämä melkein huutaa kommenttia.Itse olen sen verran kermaperse, että kalanniljakkeisiin en vapaaehtoisesti koske.
Tjah. Daaa.Helpommalla pääsee kun ostaa K-kaupasta Pirkka Omegaa putelin. Lopputulos on sama :ahem:
Kalakirjan sivut kääntyy sit helpommin kun kastaa sormen ennen sivun kääntämistä. Tiedät kyllä missä!Olen ajatellut, että ostan kalakirjan, jota voin lueskella illalla.
Haisee pian koko kirja kalalta.:dunno:Kalakirjan sivut kääntyy sit helpommin kun kastaa sormen ennen sivun kääntämistä. Tiedät kyllä missä!