Kalastusta hoppanat kopot Kalastusta!

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Aloittelija vittuuntuu jos vetää tuntitolkulla vaappua. Parempi saada ahvenetirri kun ei mitään. Järvissä on usein isompia kaloja kun meressä.
Joo totta! Siinä saa pini salakkakin riemun aikaan mun huulille kun mä kalastan! :thumbup:

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Saalistusta Mehe, vielä tässä iässä ihmisellä on saalistusvietti!:cool:
Jaa sä tarviit siis kokemuksia. Timon ehdottamasta Honkkarista käyt ultralight vehkeet ja pari pientä lippaa ja snadia vaappua. Sitten yön selässä jollekin koskelle, jossa on tietysti ehdoton kalastuskielto ja paljon taimenta. Jallupullo saappaassa. Hienoja elämyksiä, kun oot munia myöten koskessa ja on parikilonen kiinni ja siima seitinohutta ja vapa aivan mutkalla. Hiljaakin pitäis olla, ettei ammuta siihen paikkaan ja jalmaria on päässä niin, ettei eteensä nää. Siitä mörköä rannalle ja pannuun ja kuteet kuivumaan ja laavulla takaapäin.

markoj

Custom User
Mato-onginta on kelpo kalastusmuoto ja sitä voi harrastaa vaikka maauimalassa.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Mä ymmärrän jotain vain ton pilkkimisen päälle ja sitäkin tulee harrastettua lähinnä mukavissa sisätiloissa baaritiskillä.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Jaa sä tarviit siis kokemuksia. Timon ehdottamasta Honkkarista käyt ultralight vehkeet ja pari pientä lippaa ja snadia vaappua. Sitten yön selässä jollekin koskelle, jossa on tietysti ehdoton kalastuskielto ja paljon taimenta. Jallupullo saappaassa. Hienoja elämyksiä, kun oot munia myöten koskessa ja on parikilonen kiinni ja siima seitinohutta ja vapa aivan mutkalla. Hiljaakin pitäis olla, ettei ammuta siihen paikkaan ja jalmaria on päässä niin, ettei eteensä nää. Siitä mörköä rannalle ja pannuun ja kuteet kuivumaan ja laavulla takaapäin.
Just tää on se mitä mä hain! Mehe taas kerran. ASIAN YTIMESSÄ! :ahem:

72

Well-known member
Toi Jasper Pääkkönen vois tietää.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Itse olen sen verran kermaperse, että kalanniljakkeisiin en vapaaehtoisesti koske.

Örfil

Guest
Helpommalla pääsee kun ostaa K-kaupasta Pirkka Omegaa putelin. Lopputulos on sama :ahem:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Kalamiesten (ja tietenkin myös naisten) kalajutut ovat vähän samanlaisia, kuin panomiesten (ja tietenkin myös naisten) panojutut. Vahvasti liioiteltuja ja pröysteileviä. :thumbup:

Itsehän aloittelin (uudelleen) myös edesmenneellä lomallani kalastusharrastuksen. Taisin tehdä siitä toikinkin.

Kandee ostaa kunnon vehkeet heti alussa (siis virveli yms.), eikä tuhlata huonoihin kuten itse tein. (eka kesti about kolme heittoa ja toinen pitempään, mutta kun se about pari kiloinen haaki iski kiinni siitä meni jousi tms. Lopulta sain säälistä....siis kaverilta paremman virvelin.)

Kalastus oli ihan kivaa ja jo tässä taas viikonloppua odottelen.