Kangaspuuvetoiset hurmosvaunut

• Viestiketjun aloittaja <piritta hannula>
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

<piritta hannula>

Guest
Ei kun sitä mä vaan, että toi reisi tossa vähän vihoittelee. Onhan sitä äijät käyneet imemässäkin tiuhaan tahtiin viime päivinä.

Kuiteski positiivisella asenteella ollaan tässä kaikki liikkeellä. Itsekin kytkin itseni juuri äsken keskuspölynimurin letkurakenteeseen.

<Folke East>

Guest
Sen verran pakko todeta, että jääkiekko on samaan aikaan sekä maailman homofobisin, että homofiilisin urheilulaji. Ajatelkaa nyt: Toinen äijä odottaa laidalla ja toinen karpaasi tulee ja "taklaa" sen rajusti takaapäin!

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Tikulla silmään sitä, joka vanhoja nostelee. Mutku kyseessä nyt oli mutku, niin menköön...POIS!!!

Quklis

oiyp)ia
Sijainti
Behind 7 proxys
Ei kun sitä mä vaan, että toi reisi tossa vähän vihoittelee. Onhan sitä äijät käyneet imemässäkin tiuhaan tahtiin viime päivinä.

Kuiteski positiivisella asenteella ollaan tässä kaikki liikkeellä. Itsekin kytkin itseni juuri äsken keskuspölynimurin letkurakenteeseen.
Muttei aina tietenkään.

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa

Positiivisella asenteella pärjää hyvin.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Mitsu vois rajoittaa vanhojen toikkien nostelua. Ei tämä mikään Vapaa keskustelu ole! :mad_old:

Status
Ei avoinna uusille viesteille.