KARJALALIPPIS!!

PohjoisenPike

Nappula
Sijainti
JJ:n pelaamo
Niin yhdelle ammarikaverilleni olis tuollainen tarkoitus lahjaksi hankkia.

Ajettelin että se on sellainen lippis joita löytää joka kaupasta ja kirpputorilta MUTTA EIPÄ LÖYDY!!

Mistä hemmetistä tommosia oikein saa?!

Makkonen

Guest
Niitähän nyt löyty melkein joka kaupasta. Tai sitten kirpputoreilta.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Minä kiertäisin ensin kaikki lähiseudun karjalalippiskaupat ja sen jälkeen katsoisin huutonetistä.

Sue_me

Well-known member
Minä kiertäisin ensin kaikki lähiseudun karjalalippiskaupat ja sen jälkeen katsoisin huutonetistä.
Paikallinen amis olis kanssa hyvä vaihtoehto. Siellä varmaan myyvät kun vaihdokkina olisi mäyris.

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Mulla olis, tosin vähän käytetty.

edit: eikun perkele, pois on heitetty. Tais olla maalissa tai jossain. Se oli saatu 2003 karjalan vip teltasta nesterallissa :D

Viimeksi muokattu:

Lunssila

Well-known member
Kannattaa katsoa jos kaupoissa tai kirpputoreilla olisi.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Paikallinen amis olis kanssa hyvä vaihtoehto. Siellä varmaan myyvät kun vaihdokkina olisi mäyris.
Lähdetään nyt liikkeelle sellaisesta tosielämän realiteestista, että meidän amiksessa oli Kalle. Kalle oli sulkavalta. Kallella oli lippis jonka hän oli saanut syntymäpäivälahjaksi 6 vuotiaana. Siitä päivästä saakka lippis oli ollut Kallen päässä joka päivä.
Eli ei ne irtoa mäyriksellä, voin kertoa.

Sue_me

Well-known member
Lähdetään nyt liikkeelle sellaisesta tosielämän realiteestista, että meidän amiksessa oli Kalle. Kalle oli sulkavalta. Kallella oli lippis jonka hän oli saanut syntymäpäivälahjaksi 6 vuotiaana. Siitä päivästä saakka lippis oli ollut Kallen päässä joka päivä.
Eli ei ne irtoa mäyriksellä, voin kertoa.
No rautakangella sitten.