Joni
Well-known member
Moottorit:
Itse viikonlopusta olen sitä mieltä että Kimin on pakko olla ruutulipulla ennen Alonsoa ja Schumia vaikka helppoa se ei tule olemaan. Ferrarit tulevat varmasti hyötymään hieman tuoreilla moottoreillaan. Toyota saattaa olla hyvin viikonlopun yllättäjä(Trulli pari viime vuotta kolmantena kisassa). Toivottavasti tulee hieman enemmän ohituksia kuin viime kisassa, sentään pisin yksittäinen suora vielä tähän asti tällä f1 kaudella.
http://www.autosport.com/f1/weather.html Tämän mukaan olisi aika viileää säätä luvassa ja jopa sadetta Lauantaiksi. :doubtful:Bleu sanoi:Uusi: Fisichella, Montoya, M Schumacher, Massa, R Schumacher, Barrichello, Button, Coulthard, Klien, Liuzzi, Montagny (näytti konerikolta Nürrellä, siellä kuitenkin moottori ekaa kisaa)
Vanha: Alonso, Räikkönen, Trulli, Rosberg, Heidfeld, Villeneuve, Monteiro, Albers, Speed
Mahdollisuus uuteen ilman rangaistusta: Webber, Sato
Itse viikonlopusta olen sitä mieltä että Kimin on pakko olla ruutulipulla ennen Alonsoa ja Schumia vaikka helppoa se ei tule olemaan. Ferrarit tulevat varmasti hyötymään hieman tuoreilla moottoreillaan. Toyota saattaa olla hyvin viikonlopun yllättäjä(Trulli pari viime vuotta kolmantena kisassa). Toivottavasti tulee hieman enemmän ohituksia kuin viime kisassa, sentään pisin yksittäinen suora vielä tähän asti tällä f1 kaudella.
Viimeksi muokattu: