Kauden 2008 karting päätöskisa

  • Viestiketjun aloittaja Örfil
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Örfil

Guest
Tiedoksi jo nyt.

Marras/joulukuun aikana järjestämme kauden viimeisen koitoksen, jonka yhteydessä kruunataan kauden 2008 foorumin kartingkunkku kauden pisteiden perusteella.

Kisa tullaan järjestämään VMKC:ssa, yksityiskohtaiset tiedot ilmoitetaan myöhemmin.

Kausi siis alkaa Forssan kisalla, seuraavaksi Tre mööten skaba, sitten mahdollisesti kesäkuussa ulkoratakisa (Paimio? homma auki), seuraavaksi Hyvinkään kisa heinäkuussa ja sitten elokuussa jokin ulkoratakisa (homma auki). Tähän väliin mahtuu vielä mahdollisesti jokin sisäkisa mutta kauden huipennus sitten tässä vikassa kisassa.

Toivottavasti porukkaa saadaan riittävästi kasaan joka kisaan!

Jaossa on ensimmäinen virallinen F1 forumin KartingKeijo :ahem: titteli, joten on selvääkin selvempi että kamppailu tulee olemaan äärimmäisen lujaa mutta reilua.

Nyt on aika siirtyä sanoista tekoihin ja näyttää se todellinen nopeus ratin takana :cool:
 
Viimeksi muokattu:

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Osallistun marvuuden vuoksi, en vieläkään tiedä, mitä F1101k tarkoitti ekasta päivityksestä?

Kuten sanoin jo, että osallistun kaikkeen ja kun päivämäärät on selvillä, voin siis kertoa peruutukset tai sitten olen automaattisesti mukana ja tietenkin ilmoittaen osallistumiseni. Tämä hazardi sekoittaa jo meikäläisen päätä, ettei ole varma muusta kuin ainoastaan 10.5.2008.
 

Astraali

Well-known member
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
1874
Sijainti
Elefanttien hautausmaa
Paras rata elokuun ulkokisalle olisi ehdottomasti Mika Salo Circuit :thumbup: Itse olen mukana kaikissa joten päivämääriä kehiin niin tiedän peruuttaa sopimattomat ;o
 
Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Tästä tulee kohta oma virallinen toikki. Follo järjestää tämän kisan vikan F1 viikonlopun ja F1 forumin mööten yhteyteen.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
jees, finaalikisaksi on jo valikoitunut VMKC, mutta mahdollisesti voisi lokakuulle miettiä KiC:tä...
PekPoy katsellaan privalla ensi viikon mittaan sitä puolta :)
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös