päivää taas
Kekehän ajoi ennen mestaruus-kautta niitä kisoja mistä maksettiin. Kovan luokan ammattimiehenähän ukko tiedettiin. Can-Am oli kylläkin tuossa vaiheessa jo menettänyt parhaan hohtonsa, luokan kunnianpäivät ajoittuvat 60-70 luvun taitteeseen. Säännöt oli, että autossa pitää olla kaksi paikkaa ja avoin ohjaamo. Vuonna 1974 sitten kiellettiin kaikkea kivaa ja luokan suosio heikkeni.
Olisihan Keke voinut mennä Indycariin f1-uran jälkeen. Itse asiassa, jos oikein muistan, niin Kekeä pyydettiin tuuraamaan jotain loukkaantunutta kuskia Indycariin. Olisiko ollut Carl Haas vai Roger Penske. Keke taisi perustella kieltäytymistä ovaaliratojen vaarallisuudella. Vauhtiahan miehellä piisasi, eikä pelkoa ollut lainkaan. Siitä todistuksena paluu C-ryhmään 1990 Peugeotin ratissa.